Ο ΘΕΟΣ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΩΥΣΗ : "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΟΝ ΠΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟΝ"!

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΩΥΣΗ :
"ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΟΝ ΠΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟΝ"!
Το κείμενο του σχετικού εδαφίου είναι το εξής:
"Ημεραν ην εστητε εναντιον(ενώπιον) κυριου του θεου υμων εν χωρηβ τη ημερα της εκκλησιας οτε ειπεν κυριος προς με εκκλησιασον προς με τον λαον και ακουσατωσαν τα ρηματα μου οπως μαθωσιν φοβεισθαι με πασας τας ημερας ας αυτοι ζωσιν επι της γης και τους υιους αυτων διδαξωσιν" Δευτ. 4,10
Το εδάφιο είναι κατά την αρχαία Ελληνική μετάφραση των Ο' (των εβδομήκοντα)
-------------------------------------------------------------------
Αν θέλουμε να δούμε πότε αναφέρεται ο όρος " Εκκλησία " και το ρήμα " ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΟΝ" για πρώτη φορά στη Π.Δ και ποιους αναγνωρίζει ο Θεός ως μέλη αυτής της Εκκλησιας... ,ας διαβάσουμε τι είπε ο Θεός προς τον Μωυσή για "την ημερα στο όρος Χωρήβ περί της εκκλησιας του Θεού, οτε ειπεν Κυριος προς τον Μωυσή εκκλησιασον προς Εμέ τον λαον και ας ακουσουν τα λόγια Μου οπως μαθουν να Με φοβούνται(υπακούοντας εντελώς σε ότι τους έχω πει) σε όλες τις ημέρες της ζωής τους επι της γης και να διδάξουν (έτσι ακριβώς) τους υιους τους" Δευτ. 4,10
Εκκλησία Θεού ζωντος είναι Πνευματικός εν Αλήθεια Θεού Οίκος του διαχρονικά πνευματικού λαού Ισραήλ και όχι των κατ όνομα η εκ καταγωγής Ισραηλιτών καθώς ο λαός του Θεού δεν έχει σαρκική εθνική ταυτότητα αλλά μόνο πνευματική ταυτοτητα. Λαός εν πνεύματι Ισραήλ είναι όλοι αυτοί που ποιούν το θέλημα του Μοναδικού Θεού Υψίστου και του Υιού Του εννοείται και όχι οποιαδήποτε εθελοθρησκευτικη συναθροιση κυριως της ψευδωνυμου τριαδοθε-ι-στικης γνώσης που έχουν οι εθνικοί του κόσμου σήμερα.
Καμία απο τις εθελοθρησκευτικες συνάξεις που αυτο-κλητα και καταχρηστικά επονομαζονται εκκλησίες δεν είναι η Μία εν πνεύματι Εκκλησία Θεού Ζωντος καθώς δεν γνωρίζουν και δεν υπακούουν στον Μοναδικό Θεό του Ισραήλ ,του Αβραάμ, του Μωυσή και εννοείται τον Θεό του θεού Υιού Χριστού.
Στη Μια Πνευματικά εν Αλήθεια ιστάμενη Εκκλησία του Θεού ανήκουν οι συναθροίσεις των εν πνεύματι αληθείας Θεού λατρευτων οι οποίοι υπακουουν εντελώς εν λόγω και έργω στον Θεό και διδάσκουν εννοείται μόνο Διδαχή Αλήθειας στα παιδιά τους.
Ειναι γεγραμμένο ότι ο Θεός κατοικεί μετά των φοβουμενων Αυτόν ! Και βεβαίως το "Συναθροισατε Μου τους οσιους Μου οίτινες έκαμαν μετ' Εμού συνθήκη επί θυσιαν" και εδώ ο Θεός προλέγει για τη μόνη θυσία του Υιού του Θεού που αγιάζει τους ανθρώπους που ακριβώς δέχονται αυτή την λυτρωτική θυσία του Χριστού και οι οποίοι είναι τα ζώντα εν οσιοτητι της Αλήθειας, μέλη της Εκκλησίας που είναι το Σώμα του Χριστού ήτοι το σύνολο των υπακουοντων στον Χριστό ως Κυριο αυτών.
Περι Εκκλησίας στην π.Χ εποχή.
Δυστυχώς μόνο στη μεταφραση των Εβδομήκοντα αναγραφεται παρα πολύ συχνά ο ορος "Εκκλησία" Εχει γραφει οτι αναφερεται πάνω απο 100 φορές. Ενω στις άλλες μεταφρασεις Π.Δ σπανια αναφερεται ο ορος Εκκλησία...
Καὶ ἐλάλησεν Μωυσῆς εἰς τὰ ὦτα πάσης ἐκκλησίας τὰ ῥήματα τῆς ᾠδῆς ταύτης ἕως εἰς τέλος. Δευτ.λα΄/31,30
Στο Λευιτ. δ΄/4,13..."εαν δε πάση η συναγωγή Ισραήλ..."
Σύμφωνα με το λεξικό Στρονγκ στην Εβραϊκή παραγωγα απο το ρ. καάλ (συνάζω, μαζόνω λαόν, η και συναζομαι, ερχομαι ομού) είναι 6951 η συναθροιση, η συμμάζωξη ,η συναγωγή εξαιρέτως η συναγωγή του λαού Ισραήλ. ουτος ο λαός λέγεται! στο δε Δευτ. λα΄/31,30 αναφέρεται η συνάθροιση όλου του λαού ως πάσα (η) εκκλησία βλ. εδάφιο " Καὶ ἐλάλησεν Μωυσῆς εἰς τὰ ὦτα πάσης ἐκκλησίας τὰ ῥήματα τῆς ᾠδῆς ταύτης ἕως εἰς τέλος"
Το ίδιο βλέπουμε το εβραϊκο "καάλ"=συναγωγή ή εκκλησία ή συναθροιση λαού Ισραήλ στο Αριθμοί 16,3 "συνέστησαν επι Μωυσήν και Ααρών και είπαν,εχέτω υμίν,οτι πάσα η συναγωγή πάντες άγιοι, και εν αυτοις Κύριος..." και στο Αριθμοί 16,11 αναφερεται "η συναγωγή ως συνθροισμένη προς τον Θεόν"
επίσης στο Δευτ. λγ΄1-4 χρήση ον. "καάλ"="κληρονομίαν συναγωγαῖς Ἰακώβ.!"
"Καὶ αὕτη ἡ εὐλογία ἣν εὐλόγησεν Μωυσῆς ἄνθρωπος τοῦ θεοῦ τοὺς υἱοὺς Ἰσραὴλ πρὸ τῆς τελευτῆς αὐτοῦ.
2καὶ εἶπεν Κύριος ἐκ Σεινὰ ἥκει, καὶ ἐπέφανεν ἐκ Σηεὶρ ἡμῖν· καὶ κατέσπευσεν ἐξ ὄρους Φαρὰν σὺν μυριάσιν Κάδης, ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ ἄγγελοι μετ᾽ αὐτοῦ.
3καὶ ἐφείσατο τοῦ λαοῦ αὐτοῦ, καὶ πάντες οἱ ΗΓΙΑΣΜΕΝΟΙ ἡγιασμένοι ὑπὸ τὰς χεῖράς σου· καὶ οὗτοι ὑπὸ σέ εἰσιν, καὶ ἐδέξατο ἀπὸ τῶν λόγων αὐτοῦ,
4νόμον ὃν ἐνετείλατο ὑμῖν Μωυσῆς, κληρονομίαν συναγωγαῖς Ἰακώβ.


Οταν λοιπόν ο Θεός ομιλεί περί Εκκλησίας εννοεί την συνάθροιση των πιστών-ηγιασμένων εν τη πίστει και υπακοή Ισραηλιτών ! Και μόνο εννοείται στον ουσιαστικά-πνευματικά ισταμενο λαό Ισραήλ οι εννοιες συναγωγή και εκκλησία είναι ταυτόσημες.
ίδια έννοια Εκκλησίας και στον Νεεμία 5,7 "καὶ ἐλυπήθην σφόδρα καθὼς ἤκουσα τὴν κραυγὴν αὐτῶν καὶ τοὺς λόγους τούτους. 7καὶ ἐβουλεύσατο καρδία μου ἐπ᾽ ἐμέ, ...καὶ ἔδωκα ἐπ᾽ αὐτοὺς ἐκκλησίαν μεγάλην"
ψαλμός κβ 23-28 διαβάζουμε τα εξής " διηγήσομαι τὸ ὄνομά σου τοῖς ἀδελφοῖς μου, ἐν μέσῳ ἐκκλησίας ὑμνήσω σε.
23οἱ φοβούμενοι Κύριον, αἰνέσατε αὐτόν· ἅπαν τὸ σπέρμα Ἰακώβ, δοξάσατε αὐτόν, φοβηθήτωσαν αὐτὸν ἅπαν τὸ σπέρμα Ἰσραήλ.
24ὅτι οὐκ ἐξουδένωσεν οὐδὲ προσώχθισεν τῇ δεήσει τοῦ πτωχοῦ, οὐδὲ ἀπέστρεψεν τὸ πρόσωπον αὐτοῦ ἀπ᾽ ἐμοῦ, καὶ ἐν τῷ κεκραγέναι με πρὸς αὐτὸν εἰσήκουσέν μου.
25παρὰ σοῦ ὁ ἔπαινός μου ἐν ἐκκλησίᾳ μεγάλῃ, τὰς εὐχάς μου ἀποδώσω ἐνώπιον τῶν φοβουμένων αυτόν ,φάγονται πένητες καὶ ἐμπλησθήσονται, καὶ αἰνέσουσιν Κύριον οἱ ἐκζητοῦντες αὐτόν· ζήσονται αἱ καρδίαι αὐτῶν εἰς αἰῶνα αἰῶνος.
27μνησθήσονται καὶ ἐπιστραφήσονται πρὸς Κύριον πάντα τὰ πέρατα τῆς γῆς, καὶ προσκυνήσουσιν ἐνώπιον αὐτοῦ πᾶσαι αἱ πατριαὶ τῶν ἐθνῶν·
28ὅτι τοῦ κυρίου ἡ βασιλεία, καὶ αὐτὸς δεσπόζει τῶν ἐθνῶν."
και όλη αυτή η διήγηση αναφέρεται προφητικά στις οδύνες του Κυρίου καθώς ..."διεμερίσαντο τὰ ἱμάτιά μου ἑαυτοῖς, καὶ ἐπὶ τὸν ἱματισμόν μου ἔβαλον κλῆρον."(18) αλλά και στην προφητευομενη βασιλεία του Χριστού ως εκκλησία μεγάλη των εθνών που εκζητούν και προσκυνούν τον Θεό μέσω της αποδοχής του εργου θυσίας του Χριστού που σώζει τον λαό της πίστεως απο ολα τα περατα της γης .
Σημειώνουμε κατ αρχήν το εδάφιο " Εαν υπακούσετε στην φωνή Μου ...θα είσθε ο εκλεκτός λαός Μου απ όλους τους λαούς της γης." Εξ ιθ'5 που μας δίνει να εννοήσουμε οτι εκλέγει ο Θεός τον λαό Του βασει της υπακοής πίστεως ανυποκρίτου που πράττει ο λαος , οσοι βεβαίως εκτελούν εργο πίστης ,όχι οσοι ειναι ακροατές μόνο) στις πνευματικές(όχι τυπικές) εντολές του Θεού
εκλεκτοί=οι πλεον καλύτεροι επειδή υπακουουν ,επειδή ποιούν το θέλημα του Θεου ,οι τέλειοι. τέλειοι σημαίνει ολοκληρωμένοι,μη ελλιπείς ,με ολη την καρδιά τους υπακουοι!
Στους μ Χ υπάρχει η εντολή "γινεσθε τέλειοι οπως ο Πατηρ σας είναι τέλειος". Ομοιως υπάρχει εντολή του Θεού και στους π.Χ (Στον Αβραάμ παραγγελλεται "περιπάτει ενωπιον ΜΟΥ και εσω τέλειος!)
Στην Εφεσ α΄4,5 λέγει οτι ο Θεός απο προ καταβολής κόσμου εξελεξε τους πιστούς για αιώνια υιοθεσία.
Ο Θεός τους πιστούς Ισραηλίτες του ονομάζει παιδιά Του ,ή και πρωτότοκά Μου καθώς όλοι οι πιστοί γενώνται απο τον Θεό και αποκτούν όλοι την ισότιμη υιοθεσία ...λέγει ο απ Παύλος των Ισραηλιτών εννοει των πιστών Ισραηλιτών είναι η υιοθεσία διότι αυτών είναι τα πάντα.
ισότιμη αμοιβή υιοθεσίας Θεού δηλ να γίνουν υιοί Θεού ,παιδιά Του λαμβάνουν ολοι οι εργαζόμενοι εις τον αγρόν Του και αυτοί που απο την. αρχή της ημέρας σωτηρίας είχαν τον φόρτο εργασίας και τον καυσωνα ...αλλά και οι εσχάτως προσληφθέντες στο εργο πίστεως θα λάβουν την τελειότητα .Ητοι το τέλος της πίστεως τους που ειναι η σωτηρία της ψυχής τους.
Στην μεταφρ των εβδομήκοντα "παιδιά Του" ονομάζει ο Θεός
τους πιστούς υπάκουους Ισραηλίτες(παιδί Του και τον Δαβίδ) και όχι δούλους/δούλο οπως μεταφρ. ο Βαμβας.
Το ιδιο ο Θεός λέγει για τον Κύριο Ιησού Χριστό ,τον ονομάζει "Παιδί Του", ο Παίς Του!
"Ιδού ο παις Μου ον ηρέτισα (εξέλεξα), ο αγαπητός Μου εις ον ευδόκησεν η ψυχή Μου θήσω το πνευμα Μου επ αυτόν, και κρίσιν τοις εθνεσιν απαγγελεί...κάλαμον συντετριμμενον ου κατεάξει ...εως αν εκβάλη εις νικος την κρίσιν (Αυτού)" Ματθ. 12,18 και Ησ. 42,1-4
Σχετικό και αυτό που αναφερεται στην προς Εβραίους επιστολή ..."Εγώ,ιδού και τα παιδία που Μου εδωσε ο Θεός".