Στην Α Πέτρου α΄,9-12 διαβαζουμε οτι οι προφήτες προμαρτυρουσαν ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΑΥΤΟΙΣ ΠΝΕΥΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ
! , που ηταν εντός τους , τὰ εἰς Χριστὸν παθήματα καὶ τὰς μετὰ ταῦτα δόξας.
Με το Πνευμα του Χριστού ο Θεός εργαζόταν στους πιστούς Ισραηλίτες! Όσοι δηλ. εκ του λαού Ισραήλ ασκούσαν πίστη στα λόγια των προφητών διοικούνταν απο το πνευμα του Χριστού στην ουσία ησαν του Χριστού (σχετ εδάφιο οσοι άγονται απο το πνευμα του Χριστού αυτοί ειναι Αυτού-ιδικοί Του) .
Ετσι ελογίζοντο δίκαιοι οι προ Χριστού ενσαρκωθέντος πιστοί και βεβαίως ήσαν τα εν πνευματι αναγνωριζόμενα υπο του Θεού παιδιά Του και τα οποία βεβαίως αποτελούν την καλιελαία που φύτρωσε ο Θεός και που βεβαίως ειναι εικόνα της μίας διαχρονικής Εκκλησίας Του!
Ο απ.Παύλος ομιλεί περι του πιστού λαού του Θεού,του ανέκαθεν εν πνευματι Χριστού υπακούοντος λαού Ισραήλ ! Ισραηλίτες πιστοί ήσαν για τον Θεό μόνο οι εν πνευματι Αληθείας λατρευτές και οι οποίοι αποδείκνυαν στην πιστότητα τους απο την υπακοή τους στο εν τοις προφήταις πνευμα Χριστού …
Εικόνα της διαχρονικής Εκκλησίας του Θεού αναφερει ο απ Παυλος στην προς Εβρ.επιστολή
Ρίζα της καλιελαίας ήσαν οι άγιοι προφήτες του Θεού μέσω των οποίων ο Θεός δημιουργούσε και αυξανε τον λαό Του διαχρονικά και αυτό συμβολίζεται με την γένεση και αύξηση των κλάδων οι οποίοι ήσαν άγια γεννήματα εκ της αγίας ρίζας και το ίδιο πνευματικό βρώμα και το ίδιο πνευματικό νερό επινον που ηταν το εν τοις προφήταις πνευμα του Χριστού! Την καλιελαία της πίστεως λοιπόν την φύτρωσε ο Θεός , ως πνευματικό λαό Ισραήλ ,ως λαό υπακοής πίστεως ,ως περιούσιο λαό ,ως τέκνα Θεού γεννηθέντα εκ πίστεως και την υιοθεσία κατέχοντα ,λογιζόμενα δίκαια , εκ της πίστεώς των εις τον Θεό! Οι υπακούοντες Ισραηλίτες στον προφητικό λόγο στην ουσία υπάκουαν στο πνευμα του Χριστού δια του οποίου λαλούσαν οι προφήτες του Θεού!
Στην ουσία οι πιστευοντες στον προφητικό λόγο και υπακούοντες στο πνεύμα του νόμου, καθόσον ο νόμος ηταν πνευματικός , και βέβαια τελούντες με φόβο Θεού τις αντιτυπικές θυσίες που οι προφήτες τους ελεγαν, αφενός κοινωνούσαν και ακολουθούσαν πνευμα Χριστού και αφ ετέρου προέθεταν τους εαυτούς τους κατω απο την εξιλεωτική θυσία του Χριστού η οποία βεβαίως εγινε για όλους τους προ και μετά Χριστόν ανθρώπους ! Αναμφίβολα ο θάνατος του Χριστού λέγει ο απ. Παυλος στην προς Εβρ . θ΄15, εγένετο εις απολύτρωσιν των επι τη πρωτη διαθήκη παραβάσεων ..."
Συνεπώς οι προ Χριστού Ισραηλίτες αλλά και αλλογενείς εθνικοί που πίστευαν στον Θεό του Ισραήλ σώζονται και αυτοί δια της πίστεως που εξάσκησαν στα λεγόμενα των προφητών και ετσι ανήκουν στην Εκκλησία του Θεού ,που ειναι όλος ο διαχρονικός πιστός λαός του Θεού!
Και ετσι και οι προ Χριστού πιστοί-υπακουοι και οι μετα Χριστόν πιστοί -υπακουοι του Θεού είναι ολοι κατω απο την εξιλεωτική θυσία του Χριστού και εχουν την άφεση των αμαρτιών τους και ως τεκνα της επαγγελίας ονομάζονται υιοί Θεού,κληρονόμοι του Θεού και συγκληρονόμοι Χριστού.
Η καλιελαία λοιπόν είναι ολος ο πνευματικός λαός του Θεού, ο κατα πνευμα Ισραήλ του Θεού και οι πρώτοι γενημένοι κλάδοι είναι βεβαίως οι πιστοί εκ του κατα σάρκα Ισραήλ, όσοι εννοείται διατήρησαν την πίστη που ηθελε ο Θεός γιατί κάποιοι κλάδοι οι οποίοι δεν άσκησαν πίστη Θεού τους απεκοψε ο Θεός ενεκεν της απιστίας τους. Και στη θέση των αποκομένων κλάδων ενεκεντρισθηκαν κλάδοι αγριελαίας εξ εθνών που ειναι οι πιστευοντες εκ των εθνών οι οποίοι εγιναν συγκοινωνοί της ρίζας ,της ποιότητας της ελαίας.
Ετσι συμβαίνει το γεγραμμένο "πας Ισραήλ σωθήσεται" όταν ολοκληρωθεί ο ενιαίος λαός του Θεού,οταν συμπληρωθεί ο άγιος λαός του Θεού που είναι ενας και αδιαίρετος ,ο λαός ο περιούσιος του Θεού , ητοι ο λαός ο δικός Του , αυτοί που θα συγκληρονομήσουν με τον Χριστό την Βασιλεία των Ουρανών.
Δεν μπορεί κανενας να παρει ενα μαχαίρι και να αρχίζει να κόβει τους φυσικούς κλάδους της Καλιελαίας και μάλιστα να κόβει και κορμό και ρίζα δηλ να φθειρει ,καταστρεφει το εργο του Θεού. Αποτέμνει ο Θεός όσους επεμβαίνουν ως αυτόκλητοι σύμβουλοι και αυθαιρετούν ασεβώς...και βεβαίως θα φθειρει ο Θεός οσους φθείρουν τον Οίκο Του !
Πρέπει να προσέχουμε να μη υψηλά φρονούμε και νομίζουμε οτι είμαστε ανώτεροι απο τους πρωτους φυσικούς κλάδους που ειναι οι πιστοι εκ του Ισραηλ....να μη κατακαυχώμαστε των κλάδων που προϋπήρχαν σε μας και λεμε πραγματα ασεβή του τύπου οτι οι κλάδοι προ Χριστού δεν ανήκουν στην Εκκλησία ...να τολμάμε να λέμε απίστευτα πράγματα οπως οτι οι προφήτες,πατέρες και όλοι οι προ Χριστού ενσαρκωθεντος, δίκαιοι πιστοί στον Θεό, δεν ανήκουν στην Εκκλησία δηλ ειναι εξω απο την Καλιελαία...
Αυτό είναι καταφρόνηση της ρίζας και των κλάδων που φύτεψε ο Θεός και στην ουσία συντελείται αμαρτία καταφρόνησης προς τον Θεό που χρησιμοποίησε τους άγιους ανθρώπους Του για να θεμελιώσει ολους τους μεταγενέστερους πιστούς εξ εθνών. Και όσοι καταφρονούν τα του Θεού πρεπει να φοβούνται καθόσον στους καταφρονητάς και υπερηφάνους ο Θεός επιφυλάσσει αποτομίαν.
Η σωτηρία βεβαίως παρέχεται στους ευσεβείς κατα Θεόν ,εχουν δηλ την κατ ευσέβεια σωτηρία ακριβώς ενεκεν της μετα φόβου Θεού πίστεως ,και οχι εννοειται στους ασεβείς που δεν σέβονται τον λόγο του Θεού παρερμηνευοντας τον και γινόμενοι τολμητές αυθαδεις. όσοι μεταφέρουν χρόνο σωτηρίας στο μέλλον αυθαιρετούν ...και χάνουν το παρόν ,την σήμερον ημερα σωτηρίας με συνέπεια να χάνουν και το μέλλον δηλ. την ετοίμη να αποκαλυφθεί σωτηρία που θα δοθεί στους έχοντες εαυτούς ετοιμους να κληρονομήσουν την ετοιμασμένη απο καταβολής κόσμου βασιλεία των Ουρανών.
Αυτοί που πιστευουν οτι θα σωθούν οι αμετανόητοι σήμερα εχει αμβλυνθεί η οπτική τους και δεν μπορούν να αντιληφθούν την κρισιμότητα απωλείας που περιμένει όλους τους αμετανοήτους ...
Μου κάνει εντύπωση ότι δεν ενοχλούνται και πολύ για την βασιλεία της τριαδοθεϊστικής αποστασίας αφού πιστευουν οτι στο μέλλον ...θα σωθούν με καποιο τρόπο που φαντάζονται μονο αυτοί όλοι οι σημερινοί απειθείς,άδικοι,ασεβείς ,ανηθικοι ,αποστάτες ψευδοπροφήτες !!!
Ο Θεός ονόμαζε τον υπακουο λαό Του ως εθνος αγιο ,ως βασίλειο ιεράτευμα και στην προ Χριστού περίοδο και τουτο αναφέρεται στην Εξ.ιθ΄9 " Εαν ακούσητε (υπακούσετε) στη φωνή Μου και φυλάξετε την διαθήκη Μου θα ειστε σε Εμένα , λαός περιούσιος,θα είστε σε Εμένα ο εκλεκτός λαός απο όλους τους λαούς...και θα εισθε σε μένα βασίλειο ιεράτευμα,και εθνος άγιο"
Οπως έιπαμε ο Θεός μιλούσε μέσω των προφητων στους προ Χριστού πιστούς Του οι οποίοι απεδεικνυαν την πίστη τους απο την υπακοή τουςστους προφήτες του Θεού οι οποίοι δεν ελεγαν δικά τους λόγια αλλά ρητά λόγια φωνής του Θεού, εντελλόμενα προς υπακοή πίστεως ανυποκρίτου .Και επειδή υπακουαν τότε τους ονομάζει ο Θεός εκλεκτό δηλ. αξιζαν ενεκεν της πιστότητάς τους και οχι χωρίς αιτία εκλογης που λένε καποιοι οτι ο Θεός εχει κυριαρχικό δικαιωμα καποιους να εκλεγει χωρίς αιτία-λόγο εκλογής. Ο Θεός δεν ειναι εννοειται προσωπολήπτης , ουτε εκλέγει αυθαιρετα , εχει κριτήρια αξιοσύνης που πρεπει να πληρούν οι άξιοι της ευλογίας Του και την ευλογία Του ο Θεός τη δίνει μονο στους πιστούς Του !
περι εκλογης θα πουμε παρακάτω.
Οπως έιπαμε ο Θεός μιλούσε μέσω των προφητων στους προ Χριστού πιστούς Του οι οποίοι απεδεικνυαν την πίστη τους απο την υπακοή τουςστους προφήτες του Θεού οι οποίοι δεν ελεγαν δικά τους λόγια αλλά ρητά λόγια φωνής του Θεού, εντελλόμενα προς υπακοή πίστεως ανυποκρίτου .Και επειδή υπακουαν τότε τους ονομάζει ο Θεός εκλεκτό δηλ. αξιζαν ενεκεν της πιστότητάς τους και οχι χωρίς αιτία εκλογης που λένε καποιοι οτι ο Θεός εχει κυριαρχικό δικαιωμα καποιους να εκλεγει χωρίς αιτία-λόγο εκλογής. Ο Θεός δεν ειναι εννοειται προσωπολήπτης , ουτε εκλέγει αυθαιρετα , εχει κριτήρια αξιοσύνης που πρεπει να πληρούν οι άξιοι της ευλογίας Του και την ευλογία Του ο Θεός τη δίνει μονο στους πιστούς Του !
περι εκλογης θα πουμε παρακάτω.
Βλέπουμε τον Απ.Πέτρο να ομιλεί στους συγχρόνους Του αδελφούς περι λαού εκλεκτού ,περι βασιλειου ιερατευματος! το ιδιο δηλ. με τα αναφερόμενα του Μωυσή στον τότε λαό Ισραήλ που ειπαμε παραπάνω...Διαβάζουμε στην Α΄Πέτρου β΄9 " οτι οι πίστοι της Κ.Δ είναι" έθνος άγιο,βασίλειο ιεράτευμα ,λαός περιούσιος που εξέλεξε ο Θεός για να εξαγγέλει τις αρετές του Θεού !" και αυτό γίνεται ασφαλώς σήμερα απο τους πιστούς του Χριστού οι οποίοι ευαγγελίζονται τον κόσμο...σήμερα ο Θεός θέλει να μαρτυρούμε στους ανθρώπους για το εξιλαστήριο εργο του Χριστού και να παραγγελουμε εις πάντας ανθρώπους να μετανοούν και πιστευουν στον Υιό του Θεού και τουτο γιατί σήμερα είναι η ημέρα σωτηρίας και όχι καποια μελλοντική ημέρα . Εξ αλλου πίστη νοειται και λογίζεται πριν έλθει ο Χριστός καθώς τότε θα ειναι το Σαββατο οπου κάθε εργο πίστεως θα παψει!
Βασίλειο ιεράτευμα ητοι βασιλεις και ιερεις με την εννοια οχι οτι βασιλευουν ή θα βασιλευουν πάνω σε άλλους ανθρώπους αλλά βασιλείς στους οποίους εχει δωθεί εξουσία απο τον Θεό να ονομασθούν υιοί Θεού και αυτοί είναι οσοι εδέχθησαν τον Χριστό ως Υιό του Θεού.
Στον Ησαία ξα 1-2 διαβάζουμε " Πνευμα Κυρίου του θεού είναι επ Εμέ...δια να ευαγγελίζομαι....δια να κηρύξω ενιαυτόν ευπρόσδεκτον του Κυρίου και ημέρα εκδικήσεως του Θεού ημών"
Ἰδοὺ νῦν καιρὸς εὐπρόσδεκτος, ἰδοὺ νῦν ἡμέρα σωτηρίας»
Νυν- τώρα εκπληρώθηκε λέγει ο Κύριος το γεγραμμένο στον προφ Ησαία! Το Σημερον που λέγει ο Κύριος αναφέρεται σαπο την α ελευσή Του εως την β ελευσή Του και ειναι ο ευαγγελικός αιώνας οπου κηρυσσεται ευαγγέλιο σωτηρίας δηλ αφεση αμαρτιών σε κάθε εναν που Σήμερον μεταννοεί και σημερα περπατάει μια αναστημένη ζωή πνευματος μετα του Χριστού Κυρίου και Βασιλέως του. Επίσης σημερον λέγει ο Κύριος γινεται και η κρίση καθώς οι ανθρωποι δεν ειναι οτι δεν γνωρίζουν τον Υιό του Θεού ως Φως εξ Ουρανού αποσταλέν αλλά κρίνονται επειδή δεν θελουν το φως ,δεν θέλουν κανένα φως ,ουτε καν το φως της συνειδήσεως τους καθώς αγαπουν το σκοτάδι και ποιούν τα φαυλα και πονηρά εργα τους.
Παραθέτω την εξής φραση που διάβασα οτι "η κριση δεν εμφανίζεται ως δραματικό κοσμικής εκτάσεως γεγονός του τέλους,αλλά συμβαίνει αναλογως της ανταποκρίσεως των ανθρώπων εις τον λόγον του Ιησού εν τω παρόντι" (Αγουρίδης -χρόνος και αιωνιότης σ.61)
παράδειγμα " ο μη πιστευων ήδη κέκριται,οτι μη πεπιστευκεν εις το ονομα του μονογενους υιού του Θεού.αυτη δε η κρίσις οτι το φως εληλυθεν εις τον κόσμον και ηγαπησαν οι ανθρωποι μάλλον το σκότος παρα το φως ην γαρ αυτών πονηρά τα εργα.πας γαρ ο φαυλα πράσσων μισεί το φως ..." Ιωαν.3,17-21
Λέγει επίσης ο Αγουρίδητα επ αυτού <ο σκοπός της ελευσεως του Μεσσίου δεν ειναι αρνητικός η καταστρεπτικός αλλά ολως θετικός και δημιουργικός. Είναι ομως αναποφευκτον η εμφάνισις του φωτός να οδηγήσει εις διάκρισιν μεταξύ αληθείας και ψευδους ,καλού και κακού
(συμπληρώνω εγώ και μεταξύ αγαθού και φαυλου). Πρόκειται περι "κρίσεως"! Εκ της θεσεως των έναντι του φωτός οι άνθρωποι αποφασίζουν οι ίδιοι περι της ιδίας αυτών τύχης.
Επι των λεγομένων του Αγουρίδη προσθέτω τα εξής... δηλ. οι ανθρωποι οι ίδιοι αυτοκατακρίνονται επειδή ακριβώς δεν θέλουν να ελθουν στο Φως ,δεν θελουν το αγαθό και το δίκαιον,δεν θελουν την αλήθεια επειδή αγαπούν το σκοτάδι,αγαπούν να πλανώνται εν τη ματαιότητι του νοός τους,αγαπούν να πράττουν το ψευδος ,να πράττουν έργα πονηρά,εργα φαυλα,εργα αδικίας. Και βέβαια οι περισσότεροι των ανθρωπων που ζουσαν πριν ελθει ο Χριστός,το ίδιο έπρατταν ανεκαθεν καθως πάντοτε τα εργα τους ηταν πονηρά εσκεμμένα πραττομενα ,με καυτηριασμένη τη συνειδησή τους έτρεχαν προς το κακό.ανεξέλεγκτοι και "αφρενάριστοι" οπως λέγει ενας πολύ καλός φίλος μου! Λίγοι πάντοτε ήσαν οι άνθρωποι που φοβόντουσαν-σεβονταν τον Θεό και εργαζόντουσαν -υπηρετούσαν την δικαιοσύνη με όση δύναμη ειχε η καρδιά τους οπως ηταν ο Ρωμαίος εκατονταρχος Κορνήλιος ο οποίος αν και εθνικός ήταν Θεοσεβής και ετσι δεκτός απο τον Θεό που βλέπει την αγαθή καρδιά του ανθρώπου δηλ την ενεργή συνειδησή του ανεξάρτητα φυλής και εθνους που ανήκει. Οι αρνούμενοι το καθε φως που παντοτε υπήρχε ειτε εσωτερικό εντός τους με την μορφή της συνείδησης ,ειτε εξωτερικό με τους προφήτες που ο Θεός μιλούσε και που εργο τους ητο η πνευματική αφύπνιση και ο ελεγχος των πραξεών τους...οι ανθρωποι αυτοκατακρίνονται ως άδικοι και αμετανόητοι και παραμένουν νεκροί για τον Θεό και ασφαλώς δεν πρόκειται να κληρονομήσουν αιώνια ζωή ήτοι μέλλουν να απωλεσθούν εις την λίμνη του πυρός οστις ειναι ο δευτερος θάνατος. Μόνο σε αυτούς που ζουν στον επίγειο βίο τους μια αναστημένη ζωή πνευματος Αληθείας δηλ ειναι "ζώντες εν Κυρίω" Σήμερον ,σ αυτους έχει συμβεί η ανάσταση η πρώτη που λέγει στην Αποκάλυψη και σ αυτούς δεν θα εχει εξουσία ο δευτερος θάνατος καθώς αυτοί μεταβέβηκαν απο τον θανατο εις την ζωή δια της πίστεως εις Χριστόν Βασιλέα και είναι υπήκοοι της ενεργουμένης βασιλείας του Χριστού Ηγουμένου Σήμερον κατα τον επίγειο βίο τους και ως μετεχοντες της Βασιλείας Του συμβασιλευουν ως συναναστημένοι μετα του Χριστού και ζουν τη ζωή του Χριστού και συν-ιερατευουν ως συνεργοί διάκονοι του ενεργούντος Αρχιερέως Χριστού εις το εργο συμπλήρωσης του λαού του Θεού με το υπόλοιπο των σωζομένων εκ παντός εθνους που δεχονται να γίνουν υπήκοοι της Βασιλείας του Χριστού!)
Ρωμ. 6ο κεφ εδ.2-11
Λέγει ο απ. Παυλος ο γαρ αποθανών σήμερα ως προς την αμαρτία , δεδικαίωται δηλ εχει δικαιωθεί ητοι μεταβεβηκεν εις την ζωή εκ του θανατου!
Το κείμενο λέγει οτι οι πιστοί του Χριστού μεταβέβηκαν(παρακειμενος χρόνος εχουν μεταβεί ) εκ του θανάτου εις την ζωήν …και εδώ κατανοούμε οτι η μεταβαση απο τον θανατο στην ζωή συμβαίνει οταν ο κάθε ενας πιστός του Χριστού αναγενναται υπο του πευματος του Θεού και βεβαια αυτό συμβαινει απο την Πεντηκοστή και εντευθεν και ο απ Παυύλος χρησιμοποιεί εκφρασεις οπως "συνεταφημεν (νυν)δια του βαπτίσματος εις τον θανατον ίνα ωσπερ ηγερθη ο Χριστός εκ νεκρών δια της δόξης του Πατρός έτσι και μείς (οι Σημερον -τώρα -νυν πιστευοντες ) εν καινότητι ζωής περιπατήσουμε”
"συνανεστητε μετα του Χριστού" ονομάζεται η ανωθεν γενεση ητοι η πρωτη ανάσταση φρονήματος κατα Θεόν ,αυτή που απαραιτητα πρεπει να συμβεί κατα πρώτον στον επίγειο βίο του πιστού για να μπορεί να είναι ζων μετα του Χριστού! Γνωρίζουμε τη γλώσσα της γραφης οτι αναγέννηση σημαίνει ανασταση του πνευματικού εσω ανθρώπου,του νεου εν Κυρίω κτίσματος που δεν θα πεθάνει στον αιώνα, ητοι στον αναγενημένο εν Χριστώ ζώντα πιστό δεν θα εχει εξουσία ο δευτερος θάνατος! Σχετική αναφορά κανει ο Κύριος στην ανάσταση του Λαζάρου! Βλ.σχετικά εδάφια
Λέγει ο απ. Παυλος ο γαρ αποθανών σήμερα ως προς την αμαρτία , δεδικαίωται δηλ εχει δικαιωθεί ητοι μεταβεβηκεν εις την ζωή εκ του θανατου!
"εις κρίμα Εγώ εις τον κόσμον τουτον ηλθον,ινα οι μη βλέποντες βλέπωσιν και οι βλέποντες τυφλοί γένωνται" Ιωαν.9,39
"Νυν κρίσις εστίν του κόσμου..."12,31-32
"ο αθετών Εμέ εχει τον κρίνοντα που είναι ο λόγος Μου (που εννοειται δεν ακουσε " 12,47-48
Ο Κύριος είπε εγω είμαι το φως του κόσμου και ο’οταν ανελήφθη το εργο του φωτός το ανέθεσε στους Αποστόλους Του και στους πιστευοντας στον λόγο των Αποστόλων. Στους εσχατους καιρούς μετα Χριστόν ο Χριστός εχει ορισθεί απο τον Θεό ως βασιλιάς αιώνιος και εδώθη εις Αυτόν η εξουσία και επι της γης ωστε να βασιλευει στους δικούς Του,να τους φέρνει στην βασιλεια Του ελευθερώνοντας τους απο την βασιλεια του Διαβόλου και ετσι συμπληρώνεται το υπόλοιπο των σωζομένων και ετσι γίνεται πραγματικότητα το"πας Ισραηλ σωθήσεται “!
Τα πνευματικά αισθητηρια γυμνάζονται με παιδεία Κυρίου ,με έλεγχο πνευματος Αλήθειας και οι γυμνασθέντες κάνουν καρπούς δικαιοσύνης.
Υπάρχει μεγάλο ατόπημα ασέβειας ,απείθιας απο κάποιους που ως αυτόκλητοι δικηγόροι υπεράσπισης των αδίκων και ασεβών ανθρώπων χρίουν εαυτούς ως αυτόκλητους νομικους συμβουλους του Θεού προσφέροντας αφειδώς στους πολλούς Σημερινούς υιούς της απειθίας δυνατότητα σωτηρίας και άφεσης αμαρτιών τους ...και ετσι παρουσιάζονται ως σωτηρες του ανθρώπινου γένους
Ετσι όμως προβάλλονται ως βασιλικώτεροι του Βασιλέως και αυθαιρετούν ως νομοθέτες δικαιόνωντας τους αδίκους!
Μάλιστα φέρονται να εκδίδουν προ-απαλλακτικές αποφάσεις των ενόχων ,προσφεροντας τους εγγυημένη δυνατότητα αθώωσης τους στον μελλοντα αιώνα οπου τότε οι σημερινοί αδικοι θα γίνουν δίκαιοι, όχι εκ πίστεως όπως γίνεται σήμερα περι των μη βλεπομένων, αλλά... εξ όψεως των μελοντικών βλεπομένων,που θα δουν οι αδικοι για να δικαιωθούν!
Προς τούτο οι υπερασπιστές των αδίκων εκδίδουν αυθαίρετες εγγυητικές περι δυνητικών ομολόγων μελλοντικής εκπλήρωσης- σωτηρίας στους σημερινούς καταδικασμένους θανατοποινίτες για τους οποιους έχει μεν αποφασίσει ο Θεός να απωλεσθούν ενεκεν των φαυλων εργων τους, αλλά αυτοί ως δικηγοροι της αδικίας έχουν κανονίσει να τους σώσουν δηλ να τους δικαιώσουν εν τω μέλλοντι... Ετσι παρανομούν και προσβάλλουν την δικαιοκρισία του Θεού που ως Δικαιος Νομοθέτης ουδόλως αθωώνει τον σημερινό ενοχο αδικίας.
Ενοχοι ανομίας -αδικίας-αμαρτίας είναι οι μη γνωρίζοντες τον Θεό ως Δίκαιο Νομοθέτη, αλλά και οι μη υπακούοντες εις Αυτόν ,όλοι δηλ. οι αυτοκατακρινόμενοι στον επίγειο βίο τους ένεκεν των φαυλων-πονηρών πράξεων τους .
Όσοι παίζουν τους δικηγόρους υπεράσπισης των αδίκων πράττουν αδικία παραποιώντας την δικαιοκρισία του Θεού και ετσι πράττουν απιστία και γι αυτό συν-αυτοκατακρίνονται μετα του κόσμου. Δικαιολογούν την ανομία καθώς μεταθέτουν την μετάνοια των αδίκων στον μέλλοντα αιώνα γενόμενοι αυτόκλητοι σωτηρες των ανόμων,στην ουσία παιρνουν για λογ/σμό των ενόχων αναβολή δικάσιμου ημέρας μετα θάνατον ...,όπου οι "δικηγόροι" των αδίκων θα έχουν κανονίσει να τους βάλλουν στη βασιλεία του Θεού καθώς τότε όλοι θα είναι προθυμοι να μετανοήσουν βλέποντες μπροστά τους τον Χριστό ως Βασιλιά...
Όσοι επαγγελονται τους δικηγόρους των αδίκων έχουν το εξής γνωρισμα να μη ευαισθητοποιούνται στις αρρωστημένες διδασκαλίες απωλείας που είναι κυρίως το δόγμα της τριάδος και τουτο γιατί στο πίσω μέρος τους εγκεφάλου τους εχει εδραιωθεί το δόγμα περι μελοντικής σωτηρίας που θα συμπεριλάβει όλους τους Σήμερον ναυαγισμένους της πίστεως οι οποίοι λογίζονται όχι ως νεκροί... αλλά ως ημιθανείς με το ελαφρυντικό οτι δήθεν αγνοούν την Αλήθεια που σώζει ,ότι εχουν παρασυρθεί και δεν φταίνε ...,οτι και καλά έχουν άγνοια οποιουδήποτε νομου δικαιοσύνης ,είτε αγραφου ηθικού νόμου συνειδησης λέγεται ,ειτε γεγραμμένου νόμου πίστεως λέγεται ...και ετσι οι δικηγόροι των αδίκων εχουν κανονίσει αντί Θεού να σώσουν στο μέλον τους πολλούς που σήμερα δεν θελουν να σωθούν, και να κάνουν στο μέλλον να μετανοήσουν αυτούς που σήμερα δεν θέλουν να μετανοήσουν!
Όποιοι αλλάζουν αποφάσεις δικαιοκρισίας του Θεού περι τιμωρίας-απωλείας όλων των αδίκων αυτοκατακρίνονται εξ αυτής ακριβώς της αδικαιοκρισίας τους
Δια του λόγου το αληθές διαβάζουμε το παρακάτω εδάφιο
"επειδή εσύ εξαπέστειλες απο το χέρι σου εναν άνθρωπο που εγώ είχα αποφασίσει για όλεθρο ,γι αυτό η ζωή σου θα ειναι αντί της ζωής του και ο λαός σου αντί του λαού του" Α΄Βασιλέων 42
Λόγος Κυρίου προς βασιλιά Αχαάβ που αντί να τηρήσει την αποφασισθείσα κρίση του Θεού και να ποιήσει κρίμα σε άνθρωπο που εναντιώθηκε στον Θεό πολεμώντας τον Ισραήλ...τον αφησε να ζήσει και μάλιστα είπε ο Αχαάβ οτι ειναι αδελφός του !!! και ήλθε σε συμφωνία ειρήνης μαζί του και τον άφησε να ζει και να βασιλευει ..
Αυτός ήταν ο βασιλιάς της Συρίας Βεν-αδάδ ο οποιος συμβουλευθηκε..., οτι ο βασιλιάς του Ισραηλ είναι ελεήμων και ετσι μπορεί να του χαρισθεί η ζωή του αν του ζητησει έλεος και μετανοήσει …
Εδώ για να δούμε πόσο μεγάλη σχεση εχει η εννοια “κρίση” με την "απόφαση του Θεού ως Κριτού" ειναι χρήσιμο να δούμε απο τον Strong’s μερικά πρωτευοντα ως προς την σημασία της εννοιας κρίσις λεξικογραφικά κατα την Εβραϊκή γλώσσα
4941 μισ' πατ
1. Κρισις,το κρίνειν Λευιτ. 19.15, Ιεζ. 21.32(27)εξαιρετως διορισμός εις τιμωρίαν Ησ. 53.8
2.κρισις,απόφασις του κριτού,απόφασις
Βασ.α΄28,20 και 40, ψαλμ.17,2
εξαιρετως κρισις δια της οποίας τιμωρία αποφασίζεται.
προφέρω απόφασιν , κρίσιν,καταδικην,εναντιον τινός. Ιερ.1.16,4.12,39.5, 52.9 και Βασ. β΄25.6,
3.έγκλημα,δίκη,το ενοχον ανόμημα Ιεζ.7.23 το αιματωδες ανόμημα, Ιερ.51.9, Δευτ.21.22
4 κρισολογία ,συζήτησις,κρίσις ητις κρεμαται απο τον νόμον
Αριθμ.27.5, Ιωβ 13.18, 18.23.
εκτελώ την κρίσιν κανενός,δηλ. είμαι συνήγορος του Δευτ.10.18,Ψαλμ.9.5
διαλέγομαι περι κρίσεως με. Ιερ. 12.1)
Απο την βιβλική εξιστόρηση παραπάνω μπορούν να συνετισθούν και να μετανοήσουν όσο είναι ακόμη καιρός ευπρόσδεκτος, ωστε να μη συναριθμηθούν και συν-κατακριθούν μετα του κόσμου της αδικίας , όλοι αυτοί που θέλουν να σωσουν τους σήμερον αδίκους, τους οποίους ο Θεός βεβαίως εχει αποφασίσει να απωλεσθούν με όλεθρο αιώνιο και καταισχύνη αιώνια (βλ.και Δανιήλ τελευτ. κεφ.)ενεκεν ακριβώς της αδικίας τους . Προς τουτο λένε οτι και ο Βεναδαδ, αυθαιρετώντας και αλλοιώνοντας την δικαια κρίση του Θεού λέγοντας ... οτι δεν μπορεί ο Θεός παρα θα κανει το καλύτερο με τους Σήμερον αδίκους και θα τους ελεήσει με καποιο τρόπο στο μέλλον,δίνοντας τους ευκαιρία να μετανοήσουν τότε και ετσι να σωθούν…"
Οποιοι λοιπόν μαρτυρούν για το αντίθετο απο αυτό που εχει αποφασίσει ο Θεός περι της τυχης των αδίκων , μοιραία δεν τηρούν τα δικαιώματα και τα κρίματα του Θεού .
Απόλυτη εντολή του Θεού ηταν βεβαίως το "ακουε ισραηλ ο Θεος Σου ειναι Ενας και Μοναδικός ...Αυτόν μόνον θα υπακούεις και θα λατρευεις με ολη την καρδιά σου “…και βέβαια η λατρεία και η υπακοή προς τον Θεό σήμαινε απαρεγκλιτα και την τηρηση και φυλαξη των δικαιωματων και των κρίματων του Θεού !
Όσοι αυθαιρετούν και διαστρέφουν την δικαία κρίση του Θεού που σαφώς εχει αποφασίσει την απωλεια των ασεβών και αδίκων ανθρώπων που Σήμερον εμμένουν εις την αδικία των αμαρτιών τους δεν εργαζονται την δικαιοσύνη του Θεού και ετσι πράττουν το αντίθετο που επραττε ο Κορνηλιος δηλ δεν φοβούνται και δεν σέβονται τον δικαιοκρίτη Θεό με αποτέλεσμα την αυτοκατακρισή τους.
Η Βασιλεία του Χριστού επι της γης Σήμερον ενεργείται -βιάζεται και οχι αυριο η στον μελλοντα αιώνα!
"Ἀπὸ δὲ τῶν ἡμερῶν Ἰωάννου τοῦ βαπτιστοῦ ἕως τοῦ νῦν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν βιάζεται, καὶ οἱ βιασταὶ ἁρπάζουσιν αὐτήν.13Διότι πάντες οἱ προφῆται καὶ ὁ νόμος ἕως Ἰωάννου προεφήτευσαν." Ματθ.11,12-13
βιάζομαι= πιέζομαι χρονικά, επείγομαι
Η βασιλεια του Θεού βιάζεται, απο τότε που αναγγελθη απο τον Ιωαννης μεχρι τωρα που εχει έλθει ο Χριστός! Τρέχει και δεν πρεπει κανεις να καθυστερεί, η να αργοπορεί αλλά να βιαθεί να εισέλθει στη βασιλεία που ενεργειται σε ανθρώπους που δεχονται το μηνυμα αναγγελίας ...οτι ηγγικεν η Βασιλεία των Ουρανών.αλλου λεγει οτι η βασιλεία του Θεού εφθασεν σε εσας αφού ήλθε ο δυνατότερος και δένει τον δυνατό και ετσι αρπάζει τα του οικου του δυνατού !
Κατι που εχεις ανάγκη ,η κατι που είναι θέμα ζωής η θανατου οπως π.χ ενα σωσίβιο οταν σου πετανε και εσύ εισαι μεσα στην θάλασσα και πνιγεσαι ....τότε τρεχεις ,και αρπάζεις το σωτήριο σου σωσίβιο ,δεν καθυστερείς,ουτε δυστροπεις αλλά βιάζεσαι και το αρπάζεις για να σωθείς.
Ετσι ειναι και η βασιλεία του Θεού βιάζεται,φευγει και εμεις πρέπει να προλάβουμε να εισέλθουμε στη βασιλεία του Χριστού του ηγουμένου. Η βασιλεια του Θεού ενεργειται εν μεσω των ανθρώπων κατα τους εσχατους καιρούς και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
Δεν υπάρχει χρόνος αμελείας ή αναβολής καθώς σήμερα ειναι η ημερα σωτηρίας και ο Χριστός ερχεται σαν τον κλεφτη εν τη νυκτί ,μονο οσοι είναι ετοιμοι κατα πάντα και τον περιμένουν αν πασαν στιγμή θα γλιτώσουν ...ολοι οι άλλοι που χρονοτριβούν η αμελούν μια τόσο μεγαλη σωτηρία θα μεινουν απέξω απο την βασιλεια του Θεού που ειναι κυριολεκτικά προ των πυλών. Οι βιασται αρπάζουν την βασιλεια που βιάζεται δηλ αυτοί που τρεχουν και συντονίζονται με τη βασιλεία του Χριστού,αυτοί και θα την κανουν δική τους!
Ενα αλλο ρήμα που μπορούμε να πουμε είναι οτι επισπευδεται η βασιλεία καθώς ο Χριστός ήλθε κατα την την εποχή του Ιωαννου του Βαπτιστή ο οποίος προπαρασκευασε την οδό κηρυτσοντας μετανοια και τωρα ο δρόμος της σωτηρίας ειναι ενωπιον μας και πρέπει αμεσα να τον επιλέξουμε !
Ανάγκη ολοι να δεχθούμε την Βασιλεία ως παιδίον που τρεχει στην αγκαλιά του σωτηρα Χριστού και πειθεται χωρίς αμφισβητήσεις και γογγυσμούς που κανουν οι μεγαλοι που θεωρούν τους εαυτούς τους σοφούς ή και θέλουν πρώτα να τακτοποιησουν τα του οικουτους,ή πρωτα να νυμφευθο΄θν,να αγοράσουν βόδια ,να κανουν μπίζνες και οταν γεράσουν να πάνε στον Χριστό....Το εχασαν το τραινο της Βασιλείας που πέρασε και τους προσπέρασε...
Θυμόμαστε οτι οι αγγελοι στα Σόδομα επειδή καθυστερούσε η οικογεννεια του Λωτ να βγει , τους ανάγκασαν να βιαστούν ,να μη χρονοτριβούν και να βγουν άμεσως εξω των Σοδόμων για να μη απωλεσθούν. Κανεις δεν τρεχει σε αγωνα δρόμου κοιτωντας πίσω καθώς χανει χρόνο και μορεί να πέσει χάνοντας το βραβειο της νικης.
Πρέπει να πουμε οτι ο χρόνος του επίγειου βίου της ανθρωπότητας θεωρείται απο τον Θεό που ειναι βεβαίως εξω απο τον χρόνο των ανθρώπων ως ενα χρονικό συγκεκριμένο διάστημα . Σαυτό το χρονικό διάστημα λογίζονται ως ζώντες μόνο οι δίκαιοι εκ πίστεως, όλοι οι αληθινοί εν πνευματι υπακοής γενόμενοι Ισραηλίτες του Θεού !
Τα ιστορικά γεγονότα της Παλαιας Διαθήκης βεβαίως δεν ήταν μια ιστορία οπως ολων των εθνων της γης αλλά ηταν η ιστορία του λαού του Θεού- (λαός του Θεού οπως εχουμε πει είναι μονο οι πιστοί -υπακουοι Ισραηλίτες οχι οι απειθείς Ισραηλίτες) -όπως αυτή διαδραματίσθηκε μέχρι να ελθει το πληρωμα του χρόνου,καλύτερα ο εσχατος καιρός και αποσταλεί εκ Θεού ο Υιός Αυτού ως ο Μεσσίας Χριστός ο οποίος με την ελευσή Του και το εργο της θυσίας και της αναστασής Του, υπερ του λαού Του θα εγκαθιστούσε ιστορικά -εντός της ιστορίας την εν πνευματι βασιλεία του αναστημένου Χριστού επι της καλής καρποφόρου επίγειας καρδίας των ιδικών Του υπηκόων! Με τον Χριστό βασιλιά των δικών Του ζώντων πιστών εξ ολων των εθνών της γης-του τελευταιου δηλ. εναπομείναντος υπολοίπου προς σωτηρία-ολοκληρώνεται εντός της ιστορίας του κόσμου η σωτηρία όλου του διαχρονικού λαού του Θεού!
Τα συμβολικά τελευταία χίλια χρόνια της Αποκάλυψης είναι οι τελευταίες ώρες της Σήμερον ημέρας σωτηρίας οπου βασιλευει ο Χριστός στις σαρκινες δόκιμες καρδιές όλων εκείνων που Τον δεχονται ως Βασιλιά τους και υπακούουν ως υπήκοοί Του και στους οποιους ο Διαβολος δεν εχει καμία εξουσία γιατί ο Χριστός Βασιλιάς του λαού Του είναι δυνατώτερος απο τον Πονηρό και αποσπά τους πιστούς απο τον καταδυνάστη Διάβολο. Εντός της τρεχουσας ιστορίας του κόσμου έπρεπε και πραγματοποιειθεί η βασιλεία του Χριστού στις καρδιές των πιστών Του και να αποδειχθεί αυτή η Βασιλεία ότι εχει οντως υπηκόους οι οποίοι επι της γης εξάσκησαν την ενδεδειγμένη πίστη και υπακοή ώστε να γραφούν τα ονόματα τους εν βιβλίω της ζωής και ετσι να μετεχουν στην ανάσταση των δικαίων που ο Θεός θα τους δώσει εις το τέλος της Σήμερον επίγειας ημερας της σωτηρίας!
Οι προ Χριστού πιστοί του Θεού είδαν απο μακρυά και πίστεψαν την υπόσχεση του Θεού περι του Χριστού Αυτού ως Αμνού εσφαγμένου προ καταβολής κόσμου υπερ των αμαρτιών όλων των πιστευοντων σ αυτη ακριβώς την υπόσχεση του Θεού! Ετσι ολος ο λαός του Θεού,ολη η Εκκλησία -Συναγωγή-Συναθροιση των αγίων εν πίστει ανθρώπων του Θεού,όλη η καλιελαία που φυτρωσε ο Θεός σώζεται αιωνίως!
επι των εσχατων καιρών της ιστορίας του κόσμου εννοειται της Εκκλησίας ,της βρηκαν την εκπλήρωση τους στα ιστορικά γεγονότα της Καινης Διαθήκης
ΣΤΗΝ ΠΡΟΣ ΕΒΡ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΕΦ 11 ΟΜΙΛΕΙ Ο ΑΠ.ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΛΕΓΕΙ "ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΙΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΒΛΕΨΑΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙ ΗΜΩΝ (ΠΙΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ) ΙΝΑ ΜΗ ΧΩΡΙΣ ΗΜΩΝ δηλ. ΙΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΗΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΟΝ (μ.Χ) ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ ΤΕΛΕΙΩΘΩΣΙΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ (ΕΠΑΓΓΕΛΙΑΣ)!
*σημείωση επι του "ΜΗ ΧΩΡΙΣ ΗΜΩΝ σημαινει "ΜΑΖΙ ΜΕ ΗΜΑΣ "!
(δύο αρνητικά "μη χωρίς ημων " ισουνται με ενα θετικό ητοι " μαζί με ημας"!
Ο ΑΠ ΠΑΥΛΟΣ ΛΕΓΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ -ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ-ΝΑΟΥ -ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΛΑΟΣ ΤΟΥ θΕΟΥ ,Ο ΙΣΡΑΗΛ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΠΑΣ ΙΣΡΑΗΛ ΣΩΘΗΣΕΤΑΙ ΑΙΩΝΙΩΣ ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΠ.ΠΑΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣ ΡΩΜ.11,16-36
Γνωριζουμε πως θα γινει η ανάσταση των δικαίων βλ.ΘΕΣ/ΚΕΙΣ 4ο κεφ. καθώς ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ -ΟΙ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΙ ΔΙΚΑΙΟΙ (προ και μετα χριστον αδιαχώριστα ) ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΛΕΙΠΟΜΕΝΟΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΟΥΣ ΘΑ ΑΡΠΑΓΟΥΝ ΕΝ ΝΕΦΕΛΑΙΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ... ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΛΕΓΕΙ Ο ΑΠ.ΠΑΥΛΟΣ ...ΘΕΛΟΜΕΝ ΕΙΣΘΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ! Εδώ καταδεικνύεται οτι ολοι οι πιστοί προ και μετα Χριστόν ειναι ενα σύνολο ,ενα σώμα ενιαίο-ολοκληρωμένο ,μια συνάθροιση όλων οσων ονομάζει ο Θεός υιούς Του -μια Εκκλησία αγία οικοδομούμενη καθ όλη την ιστορία του ανθρωπίνου γένους απο Άβελ ο οποίος ηταν ο πρώτος δίκαιος εκ πίστεως εννοείται .
Κατασκευαστής της Εκκλησίας Του,του Οίκου Του εννοεί του λαού Του είναι ο Χριστός ο Υιός του Θεού, ο δε Μωυσής ειναι ο πιστός θεράπων του ιδίου Οίκου,της Πνευματικής Εκκλησίας του λαού Ισραήλ την οποία ονομάζει ο απ.Παυλος Εκκλησία πρωτοτόκων (περι αυτού θα μιλήσουμε πιο κατω) .... καθώς προτίμησε να κακουχειται με το λαό του Θεού παρα να εχει πρόσκαιρη απόλαυση αμαρτίας υπηρετώντας με πιστότητα το σχέδιο της πνευματικής οικοδόμησης των αδελφών του στον ανεγειρόμενο Πνευματικό Οίκο του Χριστού.
Στο Δευτερονόμιο ο Μωυσής ομιλει στο λαο Ισραήλ που εχει απομεινει μετα τα 40 χρόνια στην ερημο και οι οποίοι ειναι ο Χαλευ , ο Ιησους του Ναυή και τα ζώντα παιδιά κατω των 20 ετών , τα μόνα που έμειναν απο τη παλια γενεα που τα κώλα τους εμειναν στην ερημο εξαιτίας της απιστίας και του συνεχούς στασιασμού τους (όχι μία αλλά 10 φορές στασίασαν) εναντιον του Θεού και λέγει ο Μωυσής " Τα ματια σας ειδαν τι ο Κύριος εκανε ...σε ολους τους ανθρωπους που ακολούθησαν τον Βεελφεγωρ...τους εξολόθρευσε απο αναμεσά σας " Δευτ. 4,3
Αναφερεται εδώ ο Μωυσής στο γεγονός(Αριθμοί 25,1) που συμβούλεψε ο Βαλααμ το λαό να παρακουσει ρητή εντολή του Θεού και αρχισε να πορνευει με τις θυγατερες του Μωαβ , και οι οποίες προσκάλεσαν το λαό στις θυσιες των θεων τους και ο λαος προσκύνησε τους θεους των γυναικών και προσκολλήθηκε στον Βεελ-φεγωρ. και συνεχίζει ο Μωυσής να λέγει στο εδ 4 στους πιστους ζώντες εναπομειναντες Ισραηλίτες ..." Εσεις που ειστε προσκολλημένοι στον Κύριο τον Θεό σας, ζειτε σήμερα όλοι"
Προσέχουμε την φράση εσεις οι πιστοί Ισραηλίτες ΖΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ! Τους λέγει επίσης οτι εσεις θα μπειτε στη γη της επαγγελίας και θα την κληρονομήσετε εφόσον μεινετε (σημερα) πιστοί και τηρήσετε ολες τις εντολές του Θεού που σημερα σας προστάζει (Δευτ. 11,8). Υπογραμίζουμε το "σημερα σας προσταζει ο Θεός να τηρήσετε τις εντολές Του " για να κληρονομήσετε τη γη της επαγγελίας. Τουτο ειναι εικόνα οτι σήμερα κρίνεται ποιοί θα μπουν στη Βασιλεια του Θεού στην επουρανια γη της επαγγελίας και ποιοί οχι ! Και κατι ακόμα οταν ο Θεός εβγαλε την απόφαση να μη εισέλθουν ολοι οι απειθήσαντες στη γη της επαγγελίας παρα μόνο οι πιστοί Χαλευ ,Ιησούς και οι νεοι ...αυτή η απόφαση του Θεού ηταν αμετάκλητη και είναι χαρακτηριστική η εικόνα η εξης...οταν ο Θεός τους ειπε εσεις οι απειθείς και ανυπότακτοι "κανενας σ απο σας δεν θα δει τη καλή γη " και "να επιστρέψετε στην ερημο" οι απειθήσαντες απεκρίθησαν, αμαρτησαμε στον Κύριο και θα παμε με όπλα ζωσμένοι και με προπέτεια και θρασύτητα θα πάμε να ανέβουμε στο βουνό των Αμοραιων και θα πολεμησουμε εναντια τους και θα κανουμε οτι ο Κυριος πρόσταξε να κάνουμε ...και ο Μωυσης τους ειπε να μη πατε διότι ο Θεός δεν ειναι πλεον μαζί σας και πράγματι απέτυχαν και κατατροπωθηκαν απο τους Αμοραιους και μάλιστα οταν γυρισαν και εκλαψαν μπροστα στον Κύριο ...ο Κύριος δεν εισάκουσε τη ψωνή τους ουτε εδωσε καμία ακρόαση σ αυτούς (Δευτ. 1,41-46)
"Κατόπιν εορτης" μετάνοια δεν βλέπουμε να γίνεται δεκτή απο τον Θεό ,ουτε εισακούετε η φωνή κλαυθμού και οδυρμού καθώς ειχε βγει η τελεσίδικη ετυμηγορία της κρίσεως του Θεού οτι δεν θα μπουν "οι απειθεις στην γη της επαγγελίας" .Θυμίζει την βεβήλωση των πρωτοκίων απο τον Ησαυ οπου εκεί ο Ησαυ δεν βρήκε τοπο μετανοίας αν και εξεζήτησε αυτή μετα δακρύων.. Ειναι μια εικόνα που δειχνει οτι σήμερα εν τη ερήμω της ζωής οι πλειστοι των ανθρώπων επι της γης θα πορνευσουν με θεούς-ειδωλα του εθελοθρησκευτικού νοός τους (μέσα στα ειδωλα του νοός είναι και ο δογματικός ανθρωπο-δασκαλεμένος εθελόθρησκος εαυτός ) και ετσι θα απιστήσουν ενώπιον του Θεού,δεν θα φοβηθούν ,ουτε θα σεβασθούν τον Θεό,ουτε καν θα θελήσουν να γνωρίσουν τον Θεό αλλά θα ματαιωθούν μεσα στη αφρωσύνη του νοός τους. Και οταν τελειώσει η ζωή τους εν απειθεία και αγνωσία Θεού με τον θανατο ,ειτε ελθει ξαφνικά ο Χριστός στη 2η ελευσή Του και τους βρει εν απιστία και αμετανοησία τότε είναι τελεσίδικη η απόφαση του Θεού περι της κατακρισης των αδίκων και ο δεύτερος θάνατος τους περιμένει απαρέγκλιτα.
Ο Μωυσής απευθύνεται προς τους πιστούς εκ του λαού Ισραηλ που θα μπουν στη γης της επαγγελίας "εσεις είστε υιοί του Κυρίου του Θεού σας " Δευτερ. 14,1! Υιοί Θεού-υιοί αναστάσεως ονομάζονται στη Κ.Δ όλοι οι δίκαιοι εκ πίστεως οι οποίοι θα μετέχουν της αναστασης των δικαίων και οι οποίοι θα ζουν αιωνίως στη ουράνια πατρίδα οπου δικαιοσύνη κατοικεί!
Λαός του Θεού είναι όσοι άνθρωποι απο το ανθρώπινο γένος τυγχάνουν της ευαρεσκειας του Θεού. Γνωρίζουμε οτι ανευ πίστεως δεν ευαρεστειται ο Θεός ετσι λοιπόν όσοι άνθρωποι εξάσκησαν πίστη στα λόγια του Θεού που μίλησε ποικιλοτρόπως στο πέρασμα των αιώνων με ανθρώπους πιστούς Του,τους προφήτες προ Χριστού και με τον τελευταίο και μεγαλύτερο Προφήτη που ηταν ο Υιός Του Θεού και ακριβώς επειδή εξασκησαν πιστη προς τον Θεό λογίζονται δίκαιοι και εντάσσονται στον λαό Του ως υιοί Του και μάλιστα ως πρωτότοκοι καθώς είναι γεγραμμένο οτι ο Θεός ονομάζει τον προ Χριστού Ισραηλ οταν τον εβγαλε απο την Αιγυπτο Ἁυτός ο λαός είναι ο πρωτότοκός Μου῾ και εδώ πρωτοτοκος σημαίνει ευλογημένος διότι τα πρωτοτόκια συμβόλιζαν την διδόμενη ευαρεσκεια ευλογία του Θεού σε οσους εξασκούσαν πίστη,σε όσους δηλ. ησαν άξιοι να ευλογηθούν και γινόντουσαν ετσι κομιστές της ευλογίας του σπέρματος του Αβραάμ! Ετσι κομίσθηκε διαχρονικά η υπεσχημένη ευλογία στα πιστά τεκνα του Αβραάμ μεχρις οτου έλθει η εκπλήρωση της ευλογίας εν τω σπέρματι του Αβραάμ ,που ητο βεβαίως ο Χριστός ,ο κεχρισμένος του Θεού βασιλιάς του πιστού ανεκαθεν Ισραηλ του Θεού. Ετσι ευλογούνται όλοι οι πιστοί του Θεού διαχρονικά και με αναδρομική ισχύ βάσει της ελευσεως του Μεσσία Χριστού που περίμεναν οι αιώνες για να γίνει Αυτός ο Αμνός του Θεού ο αιρων την αμαρτία πάντων των ανθρώπων εννοείται των πιστών ανθρώπων που υπάκουσαν ο καθένας στην εποχή του στον λόγο των προφητών των εκ Θεού πάντοτε οριζομένων για να μπορεί να λειτουργεί η πίστη στο λόγο του Θεού ως μέσο δικαίωσης! Επρεπε λοιπόν να ελθει ο Χριστός να πραγματοποιήσει το εργο λύτρωσης δια του αίματός Του και ετσι να σωθούν πάντες οι πιστευοντες εις τον Θεό και να ονομασθούν υιοί Θεού δηλ να αποκτήσουν την υιοθεσία ως πρωτότοκοι ητοι ευλογημένοι του Πατρός και Θεού Τους !
Ο Θεός προ Χριστού πολιτευθηκε μεσω ενός λαού που εξάσκησε πίστη προς τον Ενα και Μοναδικό Αληθινό Θεό του Αβραάμ και των πατέρων του και μεσω του λαού Του Αυτού εδίδετο η πρόσκληση και για εθνη εξω απο τον Ισραηλ ....στον Ιερεμία είπε ῾σε κατέστησα προφήτην για τα εθνη῾῾επίσης εστειλε με πολύ μεγαλο ενδιαφέρον ο Θεός τον Ιωνά για να σωσει την Νινευή και γενικώς μεσω του Ισραηλ εδίδετο η μαρτυρία του Αληθινού Θεού σε ολα τα εθνη !
Ολοι οι πιστοί του Θεού ολων των εποχών αποτελούν την Εκκλησία του ζωντος Θεού και η οποία εκκλησία συμβολίζεται με την πιστή Νυμφη που θα ελθει ο Νυμφίος Χριστός να παραλάβει τη στιγμή του δευτερου ερχομού Του για να ζει μαζί Του αιωνίως. Η ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ειναι Μια και ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ !
Ο Θεος δεν διαχωρίζει τα παιδιά Του σε παιδιά και σε παραπαίδια αλλά βεβαιως χωριζει τα "μη παιδιά" απο τα παιδιά Του. Πρόβατα όλων των εποχών που ασκούσαν υπακοή και πίστη ανυπόκριτη στις εντολές του Θεού οπως αυτές διδόντουσαν ειτε μεσω των προφητών που με πνευμα Χριστού πάντοτε μιλαγαν...είτε μέσω των Αποστόλων που και αυτοί με πνευμα Χριστού μιλούσαν!
Πίστη είναι η κατανόηση και η βεβαιότητα πραγματων μη βλεπομένων. Γι αυτό και η πίστη που δικαιώνει ενεργειται την Σήμερον ημερα της Σωτηρίας πριν την επιφάνεια του Χριστού!Μία είναι η ευκαιρία λύτρωσης που παρέχεται σε όλους τους ανθρώπους και αυτή είναι να μετανοήσουν απο τις οδούς της αδικίας τους ! Ο Χριστός ειπε αν δεν μετανοήσετε πάντες θα απωλεσθειτε! Εξ αρχής και πάντοτε διαχρονικά ο Θεός είχε προβλέψει οδό σωτηρίας-αφέσεως των αμαρτιών μέσω της ειλικρινούς μετανοίας για κάθε αμαρτάνοντα ανθρωπο να προσφέρει θυσία για τις αμαρτίες και γι αυτό ειχε δημιουργησει τον προ καταβολής εσφαγμένο Αμνό.Εννοειται οτι ειχε εφοδιάσει τον κάθε ανθρωπο με συνειδηση που ηταν ενας αγραφος ηθικός νόμος που τον βοηθούσε να ελέγχει τον εαυτό του.
Δεν μπορούμε να συλλαμβανουμε νοήματα δογματικά περι δήθεν δευτερης ευκαιρίας για οσους χαρακτηρισθουν απο τον Θεό αδικοι δηλ μη δίκαιοι. Σημερον διαχωρίζεται ολο το ανθρώπινο γένος και Σήμερον κρίνονται οι άδικοι(ολοι οι μη γνωρίζοντες Θεόν και οι μη υπακούοντες εις τον Θεόν) εκ των Σημερινων εννοειται εργων και πραξεων των οπως και
Σημερον εγγράφονται στο βιβλίο της ζωής οι Σήμερον πιστευοντες - οι Σημερον υπακούοντες στον Θεό και οι οποίοι γενόμενοι πιστοί εως του φυσικου τους θανατου(ύπνου) σφραγίζονται για την ημέρα της απολύτρωσης τους !
Οι Σημερινοί όμως αδικοι -οι μη δίκαιοι ειναι οχι μονο οι απειθείς ανυπάκουοι στον Θεό αλλά και οι μη γνωρίζοντες τον Θεό , δεν θα κληρονομήσουν αιώνια ζωή διότι ειναι γεγραμμένο οτι "ο Θεός ουδόλως αθωωνει τον ενοχον" Και αυτό γιατί ο Θεός δεν μπορεί να παραβεί τις θείες αρχές της Δικαιοσύνης Του και να αθωώσει -δικαιώσει εναν ένοχο άδικο που παραμένει αμετανόητος ηθελημένα εναντιος στην συνειδησή του.
Προσέχουμε οτι ο απ.Παυλος ομιλεί σαφως οτι θα ελθει η οργή του Θεού και εις τους μη γνωρίζοντες Θεό!, ητοι η μη γνωριση του Θεού ως Θεού ενοχοποιεί τον κάθε ανθρωπο που εχει αγνωσία Θεού -τον καθιστά δηλ. ενοχο και μάλιστα αναπολόγητο καθώς πάλι ο απ.Παυλος λέγει οτι η γνωριση του μοναδικού αληθινού Θεού ως Δημιουργού Θεού είναι εκ Θεού απαιτητή απ όλους τους ανθρώπους καθώς η γνώριση του Θεού γινεται δια των ποιημάτων Αυτού και αυτοί αντί να δοξάσουν τον Θεό πράττουν ανομία και ασέβεια ειδωλοποιώντας ομοιώματα θεών και λατρευουν την κτίσιν παρα τον Κτίσαντα!
Ο απ.Παυλος λέγει προς τους Εβραίους πιστούς Χριστιανούς οτι εχουν προσέλθει όχι στο τοπικό βουνό Σινά... αλλά επι το όρος Σιών το πνευματικό που το βλέπουν μόνο οι πιστοί με τα πνευματικά μάτια τους (βλ.στον Ψαλμ.ο 2/β΄6 ο Θεός οτι έχρισε τον βασιλέα Του δηλ τον Χριστό επί το άγιο όρος Του!") και συνεχίζει ο απ.Παυλος να ομιλεί οτι εσεις οι πιστοί Χριστιανοί "έχετε προσέλθει στην πόλιν του ζώντος Θεού ητοι στην επουράνιον Ιερουσαλήμ "- μιά ουράνια πόλη που εχει κτίσει ο Θεός(βλ. Εβρ 11,10 μια πόλη που τεχνίτης και δημιουργός είναι ο Θεός), και η οποία πόλη ετοιμάσθηκε απο τον Θεό και για τους πιστούς προ Χριστού καθώς και αυτοί απέθαναν εν τη πίστει που ευαρεστούσε τότε τον Θεό και για αυτό έχουν λογισθεί δίκαιοι και έχουν απογραφει εν ουρανοίς (εχουν ηδη πολιτογραφηθεί ως μέλη αυτής της ουράνιας πόλης η οποία όμως δεν έχει ολοκληρωθεί καθώς κτίζεται ακόμη με τους μετα Χριστόν πιστούς δικαίους! Γι αυτό λέγει ο απ.Παυλος οτι οι προ Χριστού πιστοί -δίκαιοι δεν απόλαυσαν την ουρανια -καλύτερη πατρίδα της επαγγελίας αλλά την ειδαν απο μακρυά καθώς η ανάσταση των δικαίων προς ζωή αιώνια ητοι η απόλαυση της αιώνιας λύτρωσης σωτηρίας τους , θα γίνει εν τη ημέρα του ερχομού του Χριστού συνολικά και ενιαία, για ολους μαζί τους πιστούς ,τους προ και μετα Χριστόν οι οποίοι μαζί όλοι θα απολαυσουν την συγκατοίκηση στην ουρανια πόλη της δικαιοσύνης που ο Θεός εχει ετοιμάσει για το σύνολο των υιών Του ήτοι την Εκκλησία πρωτοτόκων!
Εκκλησία πρωτοτόκων σημαίνει Εκκλησία όλων των αληθινών εν πνευματι Ισραηλιτών του Θεού ητοι όλων των εν πνευματι και αληθεία πιστών υπακουόντων-λατρευτών του Μοναδικού Θεού , οι οποίοι λυτρωθηκαν απο την αντιτυπική Αιγυπτο του κόσμου της ανομίας. Στην Έξοδο κεφ. 4,22 διαβάζουμε τι λέγει ο Θεός προς τον Μωυσή "θα πεις στον Φαραώ,ταδε λέγει Κυριος,Υιός πρωτότοκός μου ο Ισραήλ "!
Εδώ χαρακτηρίζει ως πρωτοτόκους ο Θεός όλους τους σωζομένους πιστούς Ισραηλίτες που εξήλθαν απο την Αιγυπτο ! Και όντως εκ πίστεως σώθηκαν καθώς υπάκουσαν και έπραξαν οτι ακριβώς ο Θεός πρόσταξε να πράξουν για να γλυτώσουναπο τον θανατο! Γι αυτό αναφέρονται ολοι ως πρωτότοκοι γιατί ειναι οι σωζόμενοι εκ πίστεως η οποία πίστη ευαρέστησε τον Θεό και για αυτό σώθηκαν ως ευλογημένοι πιστοί υιοί υπακοής !
Πρωτοτόκια είναι η κομιζόμενη ευλογία του Θεού προς τους συνεχιστάς-κομιστάς της πίστεως η οποία εδίδετο μεν στους κατα σάρκα πρωτογεννηθέντας με την προυπόθεση οτι θα εξασκούσαν πίστη υπακοής στον Θεό αλλιώς τους αφαιρειτο η ευλογία ,τους αφαιρούντο τα πρωτοτόκια οπως πολύ εμφαντικά εγινε στην περίπτωση του Ησαυ ο οποίος βεβήλωσε τα πρωτοτόκια ητοι απίστησε και γι αυτό δικαιως του αφαιρέθηκαν τα πρωτοτόκια και μάλιστα χάνοντας τα, δεν βρεθηκε τοπος μετανοίας γι αυτόν! Και δώθηκαν βεβαίως στον Ιακώβ που υπακουσε και εγινε άξιος δεκτης και πιστός κομιστής των πρωτοτοκίων!Πρωτότοκοι λοιπόν είναι όλοι οι ευλογημένοι πιστοί του Θεού, όλος ο εν πνευματι λαός Ισραήλ ο οποιος σώζεται εκ πίστεως μόλις βεβαίως συμπληρωθεί Σήμερον εννοείται απο το πλήρωμα των εξ εθνών πιστευοντων!
Εκκλησία Θεού ή ποίμνιο του Θεού ή λαός του Θεού ή βασίλειον Ιεράτευμα ή εθνος άγιον η εκκλησία πρωτοτόκων η πόλη Θεού ζώντος ή επουράνια Ιερουσαλήμ είναι το Σύνολο όλων των Δικαίων εκ πίστεως υπακοής ανυποκρίτου !
Δεν νομιμοποιούμεθα ενώπιον του Θεού να λέμε οτι οι προ Χριστού δίκαιοι δεν θα είναι βασιλείς και ιερείς , αυτό είναι τελείως εξωβιβλικό καθώς οπως είπαμε ο Θεός στη Π.Δ ονομάζει τους πιστούς Ισραηλίτες βασίλειο ιεράτευμα και εθνος αγιο!
Μπορούμε να δούμε και την εικόνα της Καλιελαίας περι της οποίας ομιλεί ο απ.Παυλος και η οποία εχει ρίζα και φυσικούς κλάδους τους πατερες της πίστεως και όσους σαν τον Χαλεβ και Ιησού του Ναυή ευαρεστησαν τον Θεό δια της πίστεως και υπακοής τους και οι οποίοι μπηκαν στην αντι τυπική, της επουρανίου εννοείται , γη της επαγγελίας !
Αυτο καταδεικνύει οτι κανείς απειθής Σήμερον δεν θα μπει στην πραγματική Ουρανια γη της επαγγελίας ήτοι στην επουράνια Ιερουσαλήμ.
Και βέβαια όσοι τότε δεν έπραξαν εργο πίστεως(οι κατ όνομα σαρκικά φρονούντες Ισραηλίτες) έμειναν εξω απο την γη της επαγγελίας και απεκόπησαν εκ της καλιελαίας ενεκεν της απειθίας τους , ως κλάδοι ξηροί-ανυδροι και σάπιοι και στη θέση τους μπήκαν οι μπολιασμένοι κλάδοι εξ εθνών οι οποίοι καρποφόρησαν εν τω παρόντι αιώνι ητοι Σημερον και ενσωματώθηκαν στην καλιελαία η οποία συμβολίζει τον εν πνευματι άξια ονομάζόμενο λαό Ισραήλ ,τον Ισραήλ του Θεού!
Η εκκλησία είναι το μέρος συνάθροισης όπου οι μαθητές πιστοί του Χριστού,οι οποίοι εχουν τις πνευματικές λαμπάδες των εαυτών τους αναμμένες και λάμπουν ως φωστήρες εν τω κόσμω και όλοι μαζί δίνουν το φως του Χριστού,που ειναι το πνευμα της Αληθείας Του που ελέγχει τον κόσμο περι αμαρτίας, περι δικαιοσύνης και περι κρίσεως .Ο Παρακλητος που ειναι ο εν πνευματι αναστημένος Κυριος Ιησούς Χριστός εκχέει το πνευμα της αληθείας Του στους δικούς Του δηλ στην Εκκλησία Του και η οποία με πνευμα Αληθείας πεπληρωμένη έργο της ειναι να ελέγχει τον κόσμο περι αμαρτίας διότι δεν πιστευουν στον Χριστό ως απεσταλμένο Υιό του Θεού Πατρός σχ.εδ.27 κεφ 16) ,περι δικαιοσύνης δε διότι προς τον Πατέρα Του πήγε αλλά και περι κρίσεως διότι ο αρχων του κόσμου τούτου εχει κριθεί ητοι εχει καταδικασθεί εις θάνατο ! Και βέβαια όχι μονο ο άρχων του κόσμου εχει κριθεί ή καταδικασθεί αλλά και όλοι οσοι δεν δέχθηκαν την αγαπη της Αληθείας για να σωθούν οπως λέγει ο απ.Παυλλος προς Θεσ/κεις και οι οποίοι και αυτοί εχουν κριθεί-καταδικασθεί εκ της απιστίας και εναντίωσής τους εις τον ελεγχο του πνευματος της Αληθείας.
Πρεπει λοιπόν ως Εκκλησία του Χριστού να υπηρετούμε τον ελεγχο του πνευματος του Χριστού που ελέγχει περι αμαρτίας-απιστίας στον Υιό του Θεού ,που ελέγχει περι δικαιοσύνης οτι οι πιστοί θα δικαιωθούν οπως δικαιώθηκε ο Χριστός και θα αποκτήσουν αιώνια ζωή απο τον Θεό Πατερα όπως ο Δίκαιος Χριστός απέκτησε αιωνια ζωή απο τον ζωοδότη Θεό Πατέρα. Πρέπει να μαρτυρείτα το δικαίωμα του Κυρίου αλλά και τα δικαιώματα των πιστών του Χριστού ητοι οτι οι πιστοί θα δικαιωθούν αιωνίως!
Η Εκκλησία επίσης ελέγχει απαραιτητα τον κόσμο περι κρισεως δηλ μαρτυρεί για την καταδικαστική απόφαση απωλείας που περιμένει τον αρχοντα του κόσμου ,τον Διάβολο,τον άρχοντα του ψευδους αλλά και εννοείται και ολους οσους έχουν κριθεί την Σήμερον ημερα η οποία φευγει οπως χαρακτηριστικά ειπε ο Κύριος ως φρουρά της νυκτός και ως ημέρα η χθεσινή ... και τουτο επειδή ο ιδιος ο Κύριος είπε ότι η κρίση Σήμερα γίνεται για εκείνους που αγαπούν και ποιούν το ψευδος ,και δεν ερχονται στο φως γιατί ειναι πονηρά τα εργα τους... Ετσι πρέπει η Εκκλησία να ποιεί μαρτυρία περι κρίματος αιωνίου ,οτι δηλ οι απειθείς ,οι ηττημένοι-χαμένοι μέλλουν να αδικηθούν εκ του θανατου του δευτέρου. Τουτο συνεπάγεται απο το γεγραμμένο στην Αποκαλυψη κεφ 2 εδ.11 οπου λέγει το Πνευμα προς τις εκκλησίες "ο νικών ου μη αδικηθεί εκ του θανατου του δευτέρου " άρα ισχύει και το ο μη νικών θα αδικηθεί εκ του θανατου του δευτέρου. Θα αδικηθεί σημαίνει δεν θα δικαιωθεί αλλα θα καταδικασθεί στην απώλεια του δευτερου θανάτου.
Η λέξη " απώλεια " είναι το αιώνιο κρίμα που οι πολλοί των θρησκευομένων δεν θέλουν καν να ακούσουν. Στην ουσία δεν θέλουν να ακούσουν τον ελεγχο του πνευματος περι της θανατηφόρου αμαρτίας του απειθούς κόσμου και του αιωνίου κρίματος που περιμένει ακριβώς τον απειθούντα κόσμο. Φοβούνται να ακούν την δικαία καταδικαστική απόφαση που ο Θεός θα επιφέρει στους απειθείς και εναντίους Του και μοιάζουν με τον απειθή Αγρίπα που οταν ακουσε περι αιωνίου κρίματος έγινες εμφοβος και τρόμος τον κατελαβε...και τουτο γιατί ο Αγρίπας δεν αγαπούσε την αλήθεια και γι αυτό τον επιασε τρόμος!Αν αγαπάμε και ποιούμε την Αλήθεια σωζώμαστε απο τον δευτερο θάνατο καθώς γνωρίζουμε οτι ο Θεός είναι Δίκαιος ...αν όμως φοβόμαστε την απώλεια που ερχεται ως δικαία τιμωρία των αδίκων τότε ας ελγξουμε τον εαυτό μας μήπως είμαστε εν αδικία ή μήπως υπερφρονούμε (και αυτό αδικία και υπερηφάνεια είναι )κατα της δικαιοκρισίας του Θεού λέγοντες οτι με κάποιο τρόπο στο μέλλον θα σωσει ο Θεός τους απειθούντες κατα την Σήμερον Ημέρας.