"ἐποίησεν ἡμᾶς βασιλείαν, ἱερεῖς τῷ Θεῷ καὶ πατρὶ αὐτοῦ"! Εξηγηση : ποτε-πως και που συμβαινει αυτο που ποιει ο Χριστός!


οκάλυψη κ

"Και ἀπὸ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, ὁ μάρτυς ὁ πιστός, ὁ πρωτότοκος τῶν νεκρῶν καὶ ὁ ἄρχων τῶν βασιλέων τῆς γῆς. τῷ ἀγαπῶντι ἡμᾶς καὶ λύσαντι ἡμᾶς ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν ἡμῶν ἐν τῷ αἵματι αὐτοῦ,
6 καὶ ἐποίησεν ἡμᾶς βασιλείαν, ἱερεῖς τῷ Θεῷ καὶ πατρὶ αὐτοῦ, αὐτῷ ἡ δόξα καὶ τὸ κράτος εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων· ἀμήν
7᾿Ιδοὺ ἔρχεται μετὰ τῶν νεφελῶν, καὶ ὄψεται αὐτὸν πᾶς ὀφθαλμὸς καὶ οἵτινες αὐτὸν ἐξεκέντησαν, καὶ κόψονται ἐπ᾿αὐτὸν πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς. ναί, ἀμήν."
Αποκάλυψη κεφ α΄ εδ 5-7


Ο απ.Ιωάννης ομιλει προς τους πιστους των επτα Εκκλησιων της Μικρας Ασιας,  οι οποίες συμβολίζουν την κατάσταση που θα ευρισκετο η Εκκλησία κατα τους εσχατους μ.Χ καιρούς !
Στο εδ. 5 διαβαζουμε οτι ο μοναδικός αναστημενος(πρωτότοκος εκ των νεκρών) Κύριος, ο Δικαιος Χριστός ειναι ο μαρτυς ο πιστός ! Και οντως Μαρτυς Πιστός είναι ο αναστημενος Κυριος καθώς  μετα την Πεντηκοστή κηρυττεται η μαρτυρία του Ιησού Χριστού, τον οποιο ο Θεός εκαμε Σωτήρα και Κύριο ητοι κεχρισμένο Βασιλιά σε όλους οσους Τον δεχονται ως τον Υιό του Θεού που πέθανε για τις αμαρτίες του λαού Του και ανεστη για την δικαιωση των υπηκόων - υπακουόντων εις Αυτόν !
Επίσης να πουμε πάνω στο "πρωτοτος εκ των νεκρών, οτι ο Χριστός γεννηθηκε απο τον Θεό και Πατερα κατα την στιγμή της αναστασής Του, λαμβανοντας θειο επουρανιο σωμα αφθαρσίας καθως ειναι γεγραμμενο αυτό που του λέγει ο Θεός : " Υιος Μου εισαι Εσύ ,ιδού Σημερον σε εγεννησα"
Ονομάζεται ο αρχων των βασιλεων της γης το οποίο βεβαιως εχει τη σημασία οτι ο Χριστός είναι Εκεινος που νίκησε και νικάει τους βασιλεις -τα βασιλεια της γης τα οποια βασιλευουν με τον Διαβολο ως βασιλιά του κόσμου της ανομίας !
Πως νικάει ο Χριστός; μα δενοντας τον Διαβολο ως προς αυτούς που δεχονται την απελευθερωση που τους χαριζει ο Χριστός σχετικό το εδάφιο περι του Χριστού "αναβάς εις υψος αιχμαλώτισε αιχμαλωσία" ητοι ελευθερωνει τους αιχμαλώτους , εννοειται αυτούς που επιθυμούν να ελευθερωθούν απο τα δεσμά που είχαν υπό την βασιλεια του Διαβόλου . Ο Βασιλιάς Χριστός λοιπόν απελευθερώνει όσους ακούν την φωνή Του και τους μεταφερει εις την ενεργουμενη Σημερον βασιλεια Του ! Το εχει πει ο Χριστός σε αλλη ομιλία Του οτι ερχεται ο Ισχυρότερος και δενει τον ισχυρό παιρνοντας του τα σκευη ....
Στην Αποκάλυψη κεφ α΄εδ 5 διαβάζουμε για τον Κύριο Ιησού Χριστό , τον μαρτυρα τον πιστό που ειναι ο πρωτότοκος εκ των νεκρών και ο αρχων των βασιλέων της γης. οτι είναι εκεινος που ηγαπησε ημας και ελυσε εμάς εκ των αμαρτιών ημων

Υπογραμμίζουμε  λοιπόν ότι στην αρχή του πρώτου κεφαλαιου της Αποκάλυψης αναφέρεται σε λυμένους, ητοι απελευθερωμένους πιστούς απο τη βασιλεία του Διαβόλου και επ αυτού εχουμε το εδάφιο που ο ίδιος ο Χριστός είπε ότι θα έρθει ο ισχυρότερος και αυτός θα ελευθερώσει του δεσμίους από τον ισχυρό που είναι ο βασιλιάς του κόσμου τούτου ο οποίος κρατάει δεμένους τους ανθρώπους.

Ο απ. Ιωαννης με το ημας αναφέρεται στις επτά εκκλησίες της Αποκάλυψης που έχει πει προηγουμένως στο εδ.4 και 
εδώ αναφερόμεθα σε αυτά που γίνονται από την εποχή της Πεντηκοστής και μετά, όπου δημιουργείται το συμπλήρωμα του πνευματικού λαού Ισραήλ το οποίο αναφέρεται εδώ ως επτά εκκλησίες εν τη Ασία

Οι επτά εκκλησίες είναι οι αληθινοί πιστοί πεπαιδευμενοι της αλήθειας του πνευματος του Χριστού, οι οποίοι είναι και λυτρομένοι-απελευθεροι-εξαγορασμενοι με το αιμα του Αρνίου   επειδή ακριβώς υπακούουν στο λόγο της Αληθείας και για αυτό λέει οτι τους αγαπάει ο Χριστός-(ισχύει βεβαιως το εαν με αγαπατε υπακουετε στις εντολές Μου )- καθώς αναφέρεται σε αυτούς πιστούς τους οποίους τους αγάπησε και ελυσε -απελευθέρωσε από τις αμαρτίες εν το αίματι αυτού και εξηγεί ο απόστολος Παύλος οτι το αίμα του Ιησού Χριστού καθαρίζει ημας από πάσης αμαρτίας εφόσον περιπατούμε εν τω φωτι της Αληθείας Του!

Και οπως ειπαμε παραπάνω το ημας αναφερεται στους πιστούς των 7 εκκλησιών .... “ και εποίησεν ημάς βασιλείαν, ιερείς προς τον Θεό και Πατέρα Αυτού” Παρατηρούμε οτι ο Χριστός ως βασιλεύς-βασιλέων ποιει βασιλεία ήτοι βασίλειο αυτούς ακριβως τους πιστούς των 7 έκκλησιών τους τους οποιους ονομάζει ιερείς προς τον Θεό και Πατέρα Αυτού !

Στο κεφάλαιο κ΄ όπου ο Διάβολος είναι δεμένος ως προς την κυριαρχία του σε ανθρώπους, οι οποίοι θέλουν να απελευθερωθούν δηλαδή ο Χριστός έρχεται και κρατάει δεμένο τον Διαβολο (κραταει σημαινει υπερισχύει ) ως προς τους πιστούς που ελευθερώνει ο Χριστός και για αυτό λέει είναι δεμένος ο διάβολος και δένεται για 1.000 χρόνια λέει εκεί ,...δηλαδή δένεται-κρατειται μεχρις οτου ολοκληρωθει η σωτηρία των ανθρώπων της πίστεως κατά των ευαγγελικό αιώνα δηλαδή αυτό το αιώνα που ξεκίνησε για τους πιστούς της ΚΔ!
Και ειναι για τους μ.Χ πιστούς καθόσον ο Χριστός στην α΄ ελευση Του κήρυττε "μετανοειτε διότι ηγγικεν η Βασιλεια των Ουρανών" δηλ εχει πλησιάσει , εχει φθασει , εχει αρχίσει ήδη να εγγράφονται τα ονοματα υπηκόων πίστεως αυτης της ενεργουμένης Σήμερον πνευματικής Βασιλειας του Χριστού επι τους υπακούοντας εις Αυτόν!Το ότι οι εγγραφές γινονται ηδη καθως ισχύει αυτο που ειπε ο Χριστός προς τους μαθητάς Του "να χαιρεσθε οτι τα ονοματα σας εγγραφησαν στο βιβλίο της ζωής" !

Σήμερα λοιπον ενεργειται η βασιλεια του Χριστού στις καρδιές των πιστευοντων εις Αυτόν,ολων αυτων που ακούνε την φωνή του πνευματος της Αληθειας Του, που ακουνε και υπακούουν στον Κύριο και Βασιλιά τους και ετσι λογίζονται ζωντες εν Κυρίω!Και βεβαιως όλοι οι πιστοί εγγεγραμένοι υπηκοοι της Βασιλειας του Χριστού μέλλουν να κληρονομήσουν την ετοιμασμενη βασιλεια γι αυτούς όταν εννοειται ξαναρθει ο Χριστός στην δευτερή Του ελευση για να αναστησει ολους πλέον τους πιστούς-δικαιους Του εν συνόλω καθως θα μετεχουν ολοι οι πιστοι δίκαιοι π.Χ αλλά και μ.Χ ,ολοι μαζί κατα την ανασταση των Δικαιων! Προσέχουμε οτι η Ανασταση εκ νεκρων κατα την εσχατη Ημέρα συμβαινει εν ριπη οφθαλμού και δεν διαρκει χίλια χρόνια που διαρκει η αναφερομενη ως πρωτη ανάσταση του κ΄κεφ της Αποκάλυψης,η οποια πρωτη ανασταση ειναι πνευματική εν τω νοί των Σημερα πιστευοντων εις τον Χριστό!

Αυτη ειναι η ερμηνεια του εδαφίου 6 οπου ο Βασιλιάς Χριστός βασιλευει στο ενεργούμενο Σημερα βασιλειό Του το πνευματικό ιεράτευμα Του που ειναι ολοι οσοι ακούν την φωνή του αναστημενου Χριστού (βλ ομιλία Κυρίου στο Ιωαν ε΄κεφ.)και οι ακουοντες ονομάζονται ζώντες οι δε μη ακούοντες ονομάζονται νεκροί καθως δεν έχουν πνευμα ζωοποιούντος Χριστού εντός τους!

Ο Χριστός βασιλευει Σημερα εντός των καρδιών των υπακουόντων εις Αυτόν ,αυτό αρχισε απο τότε που ειπε " η βασιλεια ειναι εντός ημων" ! Ετσι μπορούμε να εννοήσουμε και τα αναφερόμενα στο κεφ κ΄της Αποκάλυψης το οποιο βεβαιως αναφερεται σ΄αυτους ακριβως που ζουν μετα του Χριστού και βασιλευουν μετ αυτού ! 
Ο Χριστός λοιπον ειναι Σημερον Κύριος των πιστων υπακουόντων Του, οι οποιοι συνεργούν-συμβασιλευουν-συνιερατευουν μαζί με τον Χριστό ως βασιλεα Τους και Αρχιερέα τους μαρτυρωντας και ελεγχοντας τον κόσμο περι αμαρτίας,περι δικαιοσύνης και περι κρίσεως ,καλώντας με αυτόν τον τρόπο παντας τος ανθρωπους να μετανοήσουν και να εισέλθουν σ αυτη τη μαρτυρούμενη βασιλεια του Χριστού ως πιστοί διακονοι αληθειας και δικαιοσύνης του Κυριου τους !

Αυτή την απελευθερωση , μάλιστα αυτή ονομαζεται ζωοποιηση των νεκρων (ο απ Παυλος λέγει προς πιστούς: και εσας οντας νεκρούς κατα τα αμαρτίας συνεζωοποιησε ο Χριστός και συνανεστησε ...) την διενεργει ο Βασιλιάς εν πνευματι Χριστός κατα την διαρκεια του Σημερινού Ευαγγελικού αιωνος μεχρι συντελειας αυτού του αιωνος ητοι μεχρι την ημερα της 2ης επιφανειας Του! 

Αυτη η λύτρωση-απελευθέρωση των πιστων απο τη βασιλεια του σκοταδιου των νεκρων στη βασιλεια του Υιού του Θεού ονομάζεται στην Αποκάλυψη πρώτη ανάσταση καθως προηγειται η ανασταση φρονηματος του πνευματος των πιστευοντων Σημερον και το εν καινοτητι αγιας ζωής περπατημα τους (λογίζονται οι Σημερον πιστοι ζώντες -αναστημενοι με πνευμα Χριστού και γι αυτό λογίζονται νεκροί ως προς την αμαρτία και ζωντες ως συναναστημενοι μετα του Χριστού)
Ετσι λοιπον οι ζωντες εν Κυρίω κατα τον επίγειο βιο τους Σημερον βιωνουντην πρωτη ανασταση φρονηματος-πνευματος...η οποια ειναι απαραιτητη, καθως πρέπει να μεινουν πιστοί μεχρι θανατου για να  μετέχουν  στην ανασταση των Δικαιων που μελει να γίνει κατα την εσχατη ημερα και που αυτή ειναι η Ανάσταση εκ νεκρων με νεο σώμα αφθαρτο προς ζωή αιώνια στους νεους ουρανούς και στη νεα γη οπου δικαιοσύνη Θεού κατοικει!
Ας σημειωθεί οτι η δευτερη επιφανεια Του θα είναι στον αερα-ατμόσφαιρα της γης (ερχεται επι των νεφελών), εκει οπου θα συναντησει τους πιστούς που εκεινη τη στιγμή μεταμορφωνονται οι περιλειπόμενοι και βέβαια ανασταινονται οι κεκοιμημενοι πιστοί-δικαιοι ολων των εποχών!
Προσεχουμε οτι ο Χριστός δεν θα ελθει ξανα στη γη αλλά στην ατμόσφαιρα της γης ...Ο Χριστός ομιλει παντοτε περι της Βασιλειας των ουρανών την οποια θα κληρονομήσουν οι δίκαοι πιστοί Του εν εκεινη την ημερα της παρουσίας Του! Ο Χριστός οταν θα ελθει πάλι δεν θα ελθει στη γη, αλλά στην ατμόσφαιρα της γης ακριβως για να παρει οσους αρπαχθούν απο της γης και ετσι στη γη θα μεινουν οι απιστοι και αδικοι οι οποιοι θα τον δουν ως Κριτή και πολεμιστή που ερχεται να κανει συντελεια επι της γης και να καταστρεψει το κρατος του Διαβόλου μετα των βασιλεων και βασιλειων της γης που εχει διαφθαρει απο την ανομία των κατοικούντων επ αυτής.  

Στη δευτερη Του ελευση ο Χριστός δεν θα βασιλευσει επι της γης αλλά θα καταστρεψει τη γη και παντα τα εν αυτής ,ας συνετισθούν ολοι αυτοί που παρερμηνευουν δημιουργωντας συγχιση και ματαιες ελπίδες για μελλοντική ευκαιρία μετανοίας σε ανθρωπους που αμελουν Σημερα μια τοσο μεγαλη σωτηρία ....κανοντας αυτό αποδεικνυουν οτι συμπεριλαμβανονται χωρίς να το καταλαβαίνουν  στους φρονώντες τα επίγεια,  αντι τα επουράνια καθώς λενε πραγματα ανυπόστατα και αυθαιρετα περι μελούσης επίγειας βασιλειας του ερχομένου Χριστού...

Ο Κύριος λέγει Μακάριοι οι πράοι διότι αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη! Ματθ.5:5
Εξυπακούεται οτι ο Κύριος ομιλει για την επουράνια νεα γη της επαγγελίας που θα κληρονομήσουν οι κατα πνευμα Χριστού ζώντες πιστοί μαθητές Του !
Ο Κυριος δεν ομιλει για αυτη τη γη καθως στην προς Εβραιους επιστολή ο απ Παυλος εξηγει οτι ο Αβρααμ αν και εισήχθη στη επίγεια γη της επαγγελίας ,ητις ητο η Χαναάν,στην οποια παρώκησεν χαρακτηρίζοντας τη μάλιστα ξένη γη! Και τουτο καθως ητο ξένος και παροικος επι της γης αυτής.... και γι αυτό δεν οικοδόμησε εκει πόλη , αλλά εμεινε σε σκηνές διότι στην Εβρ. 11:10 διαβαζουμε "διοτι περιεμενε την πολιν την εχουσαν τα θεμελια, της οποιας τεχνιτης και δημιουργος ειναι ο Θεος"!....καθως λέγει ο απ Παυλος πολύ χαρακτηριστικά οτι ολοι οι πιστοί που είχαν την ιδια πίστη με τον Αβρααμ "επιθυμουν καλητεραν (ενν.απο αυτη τη γη την χωματινη ), τουτεστιν επουρανιον.!!!!
δηλ ο Αβρααμ πρόσβλεπε,περίμενε οχι αυτη την γη την χωματινη αλλά την αιώνια επουράνια πόλη του Θεού, τη νέα γη της δικαιοσύνης Του ,την αφθαρτη και αιώνια που ο Θεός ητοίμασε
Διαβάζουμε όλα τα σχετικα στην προς Εβρ επιστολή κεφ 11: 8-16

Σε μας λοιπον τους μανθάνοντες την πραότητα του Χριστού , που μαθαινουμε να ειμαστε Σημερα πράοι , οπως ο Κύριος ηταν πραος και ταπεινός στην καρδία , -και εδώ πραοτητα νοειται ως στοιχειο καρπου πνευματος Αληθειας που εχουν όσοι μενουν αταραχοι και ασαλευτοι απο τα κυματα διώξεων και επιβουλών πάντων των εναντιωμένων στην Αληθεια-, 
εχει προβλέψει ο Θεός κληρονομία αφθαρτη και αιωνια πεφυλαγμενη εν ουρανοίς και αυτή ειναι η επουράνια πατριδα ,η επουρανια γης της επαγγελίας την οποια εν οράματι εδειξε ο Θεός στον απ Παυλο...., ο οποιος δεν ηξερε πως, αλλά ανεβη εως τριτου ουρανού οπου εκει ειδε τι ο Θεός εχει ετοιμάσει για τους πιστους δικαιους εκ πίσεως και οι οποιοι δίκαιοι ξεκινούν ασφαλώς απο τον πρωτο δικαιο εκ πιστεως που ηταν ο Αβελ και βεβαιως ολοι οι πιστοι π.Χ που αναφερονται ως ηρωες πίστεως στην προς Εβραιους επιστολή και οι οποιοι δεν απηλαυσαν ακόμη την επαγγελία της επουρανιας γης της επαγγελίας αλλά θα την απολαυσουν μαζί με τους πιστούς της μ.Χ εποχής καθως ειναι γεγραμμενο οτι οτι θα την απολαύσει ολος ο λαός του Θεού μαζί ,όχι χωριστά (όχι χωρίς ημων λέγει ο απ.Παυλος !

ερμηνεια επι του εδαφιου 7 .
Ο Κυριος στη δευτερη Του ελευση ερχεται επι των νεφελών και θα Τον δει καθε οφθαλμός ανθρωπου και μάλιστα αυτοί που τον εξεκέντησαν και θα γινει μεγας κοπετος (κοψονται πασαι αι φυλαι της γης). Εδω ειναι χαρακτηριστικό οτι τα εθνη που εναντιώθηκαν (Τον εξεκέντησαν) θα Τον δουν ως πολεμιστή που θα ελθει προς τιμωρία και γι αυτό κοπτονται.
Κόψονται (μέλλοντας χρόνος παθητικής φωνής του ρ. κοπτω)...σημαίνει χτυπιουνται , οδυρονται, θρηνούν , κάνουν κοπετο , στηθοκοπημα:κτυπουν το στήθος με θρήνο μέγα)
Κόψονται οποιοι Τον εξεκεντησαν ...και εδώ βεβαίως δεν αναφέρεται απ Ιωαννης στον Ρωμαίο στρατιώτη που με το δόρυ τρύπησε την πλευρά του Χριστού επί του Σταυρού, αλλα περιλαμβάνει όλους εκείνους που ήσαν ενάντιοι στην Αλήθεια του Χριστού, όλους εκείνους που παραποιούν το Ευαγγέλιο , όλους τους σαρκικά περπατούντες, όλους τους εν υποκρίσει  θρησκευομένους αλλά και τους εν ασυνειδησία μη θρησκευομένους , τους αμετανόητους , όλους γενικά τους αγαπώντας και ποιουντες το Ψεύδος. Και όταν λέγει ότι κάθε οφθαλμός θα δει τον Χριστό και όλες οι φυλές της γης ,σημαίνει ότι θα τον δουν όλοι οι άδικοι όλων των εποχών, αφού όταν έλθει ο Χριστός θα γίνει και η Ανάσταση προς κρίση όλων των κεκοιμημενων αδικων οι οποίοι και κοπτονται ,θρηνούν και χτυπιουνται καθώς καταλαβαίνουν ότι έφθασε η ημέρα της δικαίας κρίσεώς των, ήτοι της ανταποδωσης κατά τα φαύλα έργα που έπραξαν επί της γης . Κοπτονται καθώς αντιλαμβάνονται , ότι έφθασε η ημέρα απώλειας ολων των αδικων .

Οπως αναφεραμε παραπάνω τα εθνη που εναντιώθηκαν καθ όλο τον Σημερινο καιρό (Τον εξεκέντησαν) θα Τον δουν ως πολεμιστή που θα ελθει προς τιμωρία και γι αυτό κοπτονται και οδύρονται γιατί εφθασε το τελος τους,η συντέλεια του αιωνος !

Σ’ αὐτὸν τὸν πόλεμο θὰ μάχωνται ἐναντίον τοῦ Θεοῦ ὁ Διάβολος καὶ οἱ δαίμονές του. Μὲ τὸ μέρος τοῦ Διαβόλου θὰ εἶναι ὅλα τὰ ἔθνη τῆς γῆς. Ἡ Γραφὴ μᾶς λέγει πῶς οἱ δαίμονες ἐκπορεύονται πρὸς «τοὺς βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης, διὰ νὰ συνάξωσιν αὐτοὺς εἰς τὸν πόλεμον τῆς ἡμέρας ἐκείνης τῆς μεγάλης τοῦ Θεοῦ τοῦ Παντοκράτορος. Καὶ συνήθροισεν αὐτοὺς εἰς τὸν τόπον τὸν καλούμενον Ἑβραϊστὶ ᾿Αρμαγεδδών. Αποκάλυψις ιϛ΄ 14, 16.
αυτη είναι η εικόνα του τελειωτικού πολέμου που θα κανει ο Θεός στελνοντας τον Χριστό ως Κριτη και Πολεμιστή κανοντας την συντελεια του αιωνος τουτου.

Επαναλαμβάνω είναι αυτό από την εποχή της Πεντηκοστής έτσι μέχρι την δεύτερη έλευση του Κυρίου Ιησού Χριστού, συνεπώς τα χίλια χρόνια είναι  ένας συμβολικός αριθμός που δηλώνει ότι είναι ένας αρκετά ικανό χρονικό διάστημα όχι άπειρο αλλά συγκεκριμένο αλλά είναι αυτό  που είναι πολύ και αρκετό ώστε να συμπληρωθεί ο λαός του Θεού, ο πνευματικός Ισραήλ με τους πιστούς των χρόνων της  Κ Δ  καθως ήδη εχουν περασει περίπου 2000 χρόνια μ.Χ -ητοι 2Χ1000