Ποιος ηταν ο εν αρχή λόγος που ητο προς τον Θεό


Ποιος ήτο ο εν αρχή λόγος που ήτο προς τον Θεο και όχι μετά του Θεού που λένε οι λάθος μεταφράσεις
Το αρχ.κειμενο δεν λέγει ότι ο εν αρχή λόγος ήτο μετά του Θεού αλλά ότι "ο λόγος ήτο προς τον Θεό".
Η χρηση της πρόθεσης "προς" στο αρχαιο κειμενο δηλώνει κατευθυνση ενός Προσώπου προς ενα άλλο Προσωπο!
Ο εν αρχή λόγος ήτο ο μονογενής θεός Υιός (όπως αναφέρει το αρχ κείμενο εδ. Ιωαν α,18) ήταν δηλ μια γεννηθείσα θεία οντότητα η οποια ήταν στραμμένη προς την οντότητα του Θεού και Πατρός Του, και η οποία αναφέρεται ως ο λόγος ήτοι ο αίτιος της δημιουργιας που επρόκειτο να γίνει.

Αυτή είναι η εικόνα των δύο θείων ξεχωριστών Οντοτητων που προϋπήρχαν της Δημιουργίας και η οποια περιγράφεται πολύ καθαρά στα εδάφια του κατά Ιωάννη ευαγ. κεφ. α'.

Συνεπώς δεν υπήρχαν τρεις θείες οντότητες ,ούτε βεβαίως μία τριαδική θεότητα. πριν τη Δημιουργία.
Αν λοιπόν θέλουμε να λέμε την Αλήθεια του Ευαγγελίου πρεπει να ομολογούμε ότι η πίστη που σώζει είναι η πίστη προς τον Θεό Πατέρα και η πίστη προς τον Υιό Του που εστάλη να πεθάνει για τις αμαρτίες των ανθρώπων που θα εξασκήσουν αυτή ακριβώς την πιστη.
Αν η πίστη μας είναι σε μία τριαδική θεότητα, αυτή η πίστη είναι ψευδής και αρα ευρισκόμενα σε απείθια και εναντίωση προς τον Θεό και τον Χριστό τον Υιό Του.